Beantwoord

Problemen met de overstapservice

  • 17 December 2019
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste lezer,

Op 26 november heb ik via kpn.nl een internet abonnement afgesloten inclusief de overstap service. Op de website werd vermeld dat in verband met mijn wettelijke opzegtermijn bij mijn huidige provider, het abonnement op 27 december in zou gaan. Toen ik mijn orderbevestiging in de mail kreeg heb ik de mail zelf niet helemaal gelezen, maar de bijlage wel. In de overeenkomst staat dat jullie mijn huidige provider opzeggen. Ik heb dus niet in de mail gelezen dat jullie op 2 december mijn verbinding gereed zouden maken. 

Op 9 december krijg ik een sms bericht: “Beste klant, gefeliciteerd! U hebt uw nieuwe internetverbinding succesvol aangesloten.”  Ik heb toen gelijk met jullie gebeld en de situatie uitgelegd en de dame van de eerste lijn kon mij niet helpen. En heeft een ticket aangemaakt en er zou binnen 3 dagen contact opgenomen worden. 

Op 13 december wordt de eerste factuur van mijn bankrekening afgeschreven. Toen heb ik weer gebeld, weer het verhaal uitgelegd. En weer is er een ticket aangemaakt waar ik tot op heden nog niks van gehoord heb.  Deze dag ook met Ziggo gebeld en toen hadden zij nog niets vernomen van een opzegging. Is dat inmiddels al geregeld? Factuur heb ik trouwens terug geboekt, want ik heb nog geen moment gebruik gemaakt van jullie internet.

Ik heb eigenlijk spijt dat ik de medewerker op 9 december geloofde toen ze zei dat alles geregeld zou worden. Toen was het namelijk 13 dagen na mijn bestelling, en had ik er zo van af kunnen zien. Ik heb geen zin om eeuwig met jullie te bellen, elke keer weer het verhaal uitleggen. Mailen kan blijkbaar niet dus vandaar dat ik dit topic gemaakt heb. Ik zou graag willen dat ik zo snel mogelijk duidelijkheid krijg over mijn bestelling. 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 December 2019, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Begrijp ik het nou goed dat u op 9 december wel het modem aangesloten heeft? Want toen heeft u een sms ontvangen dat u uw nieuwe verbinding succesvol heeft aangesloten. En vanaf het moment dat u het modem aansluit gaat de meter lopen. U had dat natuurlijk de 27ste moeten doen. Maar goed een medewerker gaat hier vast op reageren. Doorgaans reageren ze binnen 48uur.  Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u aan de slag. Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling. 

Dat begrijpt u verkeerd. Modem nog niet uit de verpakking gehaald.

En aangezien ik mijn profiel met mijn kpn id heb aangemaakt, ga ik ervan uit dat de medewerkers van kpn kunnen achterhalen wie ik ben. Of werkt dat niet zo?

Badge +19

Heel vreemd allemaal. Het is wel duidelijk dat er ergens niet iets is goed gegaan. Nee u moet echt uw profiel helemaal invullen. Ik meen dat ze ivm de privacywet niet op zoek mogen gaan naar gegevens.

Hoi @Tisanders . Welkom op het forum.

Wat een waardeloze gang van zaken. Ik heb nog geen idee wat hier is misgegaan maar wil er graag achter komen.  Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

(ik mag inderdaad niet, zoals @Joep1965 aangeeft, zoeken op jouw gebruikersnaam. Dat is wetgeving. )

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.