Vraag

problemen met de wifi

  • 6 January 2021
  • 11 reacties
  • 65 keer bekeken

Afgelopen dagen heel veel problemen met het internet.

Televisie valt daardoor ook vaak in storing omdat hij het IP adres van de modem niet kan vinden.

na een herstart procedure doet de televisie het wel  ( afgelopen week al meerdere keren moeten doen) maar het internet geeft nog steeds problemen. Ik krijg als ik verbonden met de WiFi de melding server niet beschikbaar. Ga ik van de WiFi af kan ik wel op de site komen.

 

ik zie graag een oplossing.. Ik zoek op de site ook al het contact met de klantenservice maar krijg steeds geen nummer of chatfunctie in beeld


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Zullen we dan maar op onderzoek uit gaan? Wat is er zoal aangesloten aan de v10?

Televisie via de kabel, televisie via een verbindingset en glasvezel

Badge +19

Ik was er al bang voor dat je draadloze verbindingsets gebruikt. Die geven namelijk vaak dit soort problemen. Kan je een dag testen zonder aangesloten verbindingsets?

Maar hij geeft ook problemen met een bekabelde tv ontvanger. Ik heb er nooit last van gehad

Badge +19

Draadloze verbindingsets kunnen je hele netwerk platliggen. De oorzaak is vaak een slecht werkende ledlamp, dimmer of telefoonoplader. Daar kunnen ze niet tegen. Gebruik van draadloze verbindingsets is niet aan te raden.

Raar dat het dan ineens gebeurd. En ook dat de tv ontvanger geen IP verbinding kan vinden en als ik de boel herstart ineens wel

Badge +19

Ga maar eens testen zonder de draadloze verbindingsets. Er zijn hier tal van soortgelijke problemen te vinden die opgelost waren toe de draadloze verbindingsets ontkoppelt werden. Je moet toch ergens beginnen. Koppel alles los van het modem, Haal het glasvezelkastje 2 minuten van de stroom en reset de v10. 99% zeker dat je modem dan goed werkt.

Nop same problem

Badge +19

Ok jammer. Een medewerker gaat hier op reageren. De wachttijd is ca 5 dagen. Zij zullen de verbinding en het modem testen en verdere aktie ondernemen.

Pff ga wel weer afwachten..

Reputatie 7
Badge +15

@Robinv87 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je tv zo vaak stoort. Zitten er los van de tv ontvangers nog andere apparaten in je netwerk? 

En heb je ook je glasvezelkastje al eens 2 minuten stroomloos gemaakt, hiermee reset je deze. 

Mocht dit het probleem niet oplossen, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik uitzoeken of er iets anders is dat ik voor je kan betekenen!