Vraag

Problemen met experia box

  • 4 October 2019
  • 22 reacties
  • 248 keer bekeken

Laatste 3 weken iedere keer geen internet.
Na opstarten doet hij het weer.
OOk gaat het kastje van de tv spontaan uit.
OOk na het opnieuw opstarten doet hij het dan wel weer.
De experia box hoor ik iedere keer schakelen/ tikken
Kan dit opgelost worden?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Hoi @Hanneke2010 . Welkom op het forum.
Dat klinkt niet goed! Is er misschien een los contactje te zien bij de experiabox? Heb je alle stekkertjes even goed aangedrukt?
Ik wil het graag doormeten. Kun je daarvoor je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?
Vandaag is er een servicemonteur geweest en heeft de experia box vervangen
Dat klinkt positief. Ik ga er van uit dat de probleem hiermee is opgelost. Mocht het onverhoopt toch weer gaan storen, laat het mij weten!
Vanmorgen klapte de tv er weer uit met een foutmelding 303.
Gisteren alles gecontroleerd en de monteur kon niets vinden
blijft het internet wel goed werken ?
zit het probleem alleen bij de tv ontvanger
gebruik je ook een switch en of een "draadloze verbindingset"
Net als Peter ben ik wel benieuwd naar hoe jouw tuner is aangesloten. 303 betekent dat de verbinding is verbroken. Dit kan bijvoorbeeld aan een draadloze verbindingset liggen. Of een kabel waar een los contactje in zit.
De laatste weken iedere keer geen internet als ik thuis kwam.
DUS minimaal 2x per dag opnieuw opstarten.
Gebruik geen switch en beneden bekabeld
als de experiabox vervangen is lijkt mij een probleem aan de kpn kant te liggen
nog een vraag heb je xdsl of glasvezel
bij glasvezel kan een NT (glasvezelkastje) ook problemen geven
Wij hebben xdsl.
misschien dat kpn de verbinding "nog" een keer door moet meten
het lijkt mij niet goed zo
Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik wil het inderdaad graag eens doormeten.
Wat bedoel je met profiel?
Welke gegevens heb je nodig?
In mijn vorige antwoord kun je klikken op de blauwe tekst 'je profiel'. Dan kom je op een afgeschermde pagina waarin je je privégegevens in kunt voeren. Niet vergeten om daarna te bewaren. Dit is alleen voor jou en mij inzichtelijk. Kun je mij een seintje geven als je dit gedaan hebt?
Hoi. Gegevens ingevoerd.
Net weer geen Wi-Fi en een foutmelding 303
Hoi @Hanneke2010 . Dank daarvoor.
Het is dus nog steeds ergernis. Die 303 die je krijgt, is op een tv die met een lange kabel vanaf de experiabox komt, toch?
Komt het uit dat ik je eerdaags even bel? Ik wil dit graag met de doorspreken en de boel even goed analyseren.
We hebben een soort van regelmaat ontvangen in de storing.
Het is bijna iedere dag tussen 10.00 en 10.30 uur, zowel
Zaterdag, zondag en vandaag weer.
Kan ik je vandaag bereiken? Ik werk tot 17:00
Ik ben ook aan het werk.
Weet niet of ik thuis moet zijn?
anders kun je bellen
Het is misschien handiger als je thuis bent. Ik werk deze week, overdag van maandag t/m donderdag. (overdag)
Vrijdag werk ik in de avond.
Dan zal het vrijdagavond worden, denk ik.
Ik werk ook de hele week
Dan zet ik jou in de agenda voor vrijdagavond.
Het feit dat het rond een bepaald tijdstip gebeurt, geeft te denken. Gaan er rond dat tijdstip lampen aan of uit? Of een wasdroger of ander elektrisch apparaat? Dit kan met name als er draadloze verbinding sets zijn aangesloten voor storing zorgen.
Zie jij ook iets veranderen aan de lampjes aan zo'n draadloze verbindingset als je storing hebt?
Nee, niets van dat alles