Beantwoord

Problemen met Experia Box Thomson

  • 25 December 2019
  • 9 reacties
  • 272 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Goedemorgen,

 

Hier tevens ongrijpbare problemen met experiabox, Thomson speedtouch 780, waaronder wegvallen WiFi verbindingen en vervolgens melding dat Speedtouch niet op DSl-lijn is aangesloten terwijl andere apparaten nog wel internet verbinding hebben. Ook geregels vast internet problemen.  Komen wij tevens in aanmerking voor omruil?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Joep1965 25 December 2019, 10:43

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19

U kunt dit zelf regelen via de volgende linkhttps://www.kpn.com/service/televisie/omruilen-tv-ontvanger.htm

Reputatie 7

... Thomson speedtouch 780, ...  Komen wij tevens in aanmerking voor omruil?

Zeer zeker, die Thomson Speedtouch 780 is een prehistorische Experia Box die al lang met pensioen gestuurd had moeten worden.

Als het niet lukt om die Speedtouch om te ruilen via de tool die Joep1965 je gaf, meldt het dan even, want dan zal er vast wel een KPN moderator zijn die dat voor je gaat regelen.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @RJW, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De Experia Box die je hebt gaat al een tijdje mee en is inderdaad wel aan vervanging toe! Wil je even laten weten of het gelukt is via de link die hierboven gegeven wordt? Zo niet, dan help ik je graag verder. Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) en mij een seintje geven?

Reputatie 7
Badge +21

@RJW, ik zie helaas niks in je Forum profiel. Heb je op opslaan/bewaren gedrukt? Het klantnummer alleen, ook bij zakelijke abonnementen, is niet genoeg namelijk. Ik heb enige verificatie nodig om zoiets te kunnen uitvoeren. Dus zou je nogmaals even willen kijken of het Forum profiel ingevuld is?

Hoi Susan,

Profiel nu afdoende?

Reputatie 7
Badge +21

@RJW ja bedankt! Ik heb een ruiling aangevraagd. Je kan de oude voor de nieuwe omruilen komende zaterdag na 14.30 bij de Poiesz in de buurt! 

Reputatie 7
Badge +21

@RJW, is het inmiddels gelukt om je Experia Box om te ruilen en de nieuwe te installeren? Zo ja, werkt het nu allemaal weer naar behoren? :slight_smile:

Ja, alles is gelukt en tot dusver doet alles het weer!:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +21

@RJW, fijn om te lezen en bedankt voor je terugkoppeling! :smile:

Reageer