Beantwoord

Problemen met Experia Box V8

  • 3 June 2019
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Hallo moderatoren, ik ervaar sinds kort precies dezelfde problemen als wim. Ik heb ook een experiabox V8. Deed het altijd prima maar sinds een paar maanden steeds vaker haperingen. Dat merk je vooral bij TV kijken, beeld valt weg, stukje van de film of voetbalwedstrijd gemist. Ook bij streamen van opgenomen programma's. Idem bij muziek luisteren via spotify, bedraad of over wifi, maakt niet uit. Ben benieuwd wat ik kan testen, die service tool op de internet site vliegt er steeds uit....

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door mimmel 15 June 2019, 17:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @mimmel. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je lat hebt van wegvallende diensten. Heb je de ExperiaBox al gereset? Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
Hoi, Vikash, ik heb alle gegevens ingevuld. Het modem is al een paar keer gereset, ook al een keer naar fabrieksinstellingen. Dat heeft het probleem niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist jouw verbinding doorgemeten. Uit deze meting blijkt dat we de vaste internetaansluiting mogelijk kunnen verbeteren. Laat je in een privébericht weten wanneer een monteur bij jou op bezoek kan komen?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist een monteur afspraak ingepland. Laat je mij weten hoe het afloopt?
Reputatie 7
Badge +21
@mimmel Heeft de monteur jouw vaste internetaansluiting kunnen verbeteren? Ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen. 🙂
Hoi Vikash, het lijkt inderdaad opgelost. De monteur heeft toch maar een V10 modem geïnstalleerd. Sindsdien geen problemen meer gehad.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen door onze monteur. Mocht je nog andere vragen hebben in de toekomst, dan horen we dat graag van je!

Reageer