Beantwoord

Problemen met gamen en TV

  • 7 September 2019
  • 18 reacties
  • 242 keer bekeken

Kpn is gewoon zwaar kut met ze internet, heb het zelfde probleem met gamen, maar ook met tv kijken kan alleen maar sd kijken bij hd gaat me beeld haperren en het geluid van de tv word helemaal vervormt

Admin: Bericht afgesplitst van Lag bij online gamen
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 10 September 2019, 13:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Badge +19
Welke snelheid haal je bekabeld? En wat zegt deze site over de te behalen snelheid? https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Ik haal maar 3mb/s en de site zegt dat ik minimaal 8mb/s moet halen wat ik alsnog veeel te weinig vind
Badge +19
Das niet veel inderdaad. En geen upgrades gepland?
Nee er zijn geen upgrades gepland en ze zeggen ook dat er helemaal niks
verder mogelijk is bij kpn, word er helemaal gestort van
Badge +19
Je kan op www.kpnnetwerk.nl kijken. Maar ik ben bang dat er meer niet in zit. Woon je in een buitengebied?
Jaa ik woon in een buitengebied. Kpn is alles behalve behulpzaam en of meedenkend over het probleem
Badge +19
Nou het is meer de techniek. Je zit simpelweg te ver van een centrale. Er is dus niks aan te doen. En dat geld voor alle providers.
Reputatie 7
Badge +16
Jaa ik woon in een buitengebied. Kpn is alles behalve behulpzaam en of meedenkend over het probleem

Heb je al geprobeerd om je aan te melden voor KPN Buitengebied? Met een beetje geluk kan je dan ook via 4G internetten 🙂
Jaa dat had ik ook al geprobeerd maar word noet gedekt zeggen ze dan, dat terwijl als ik me telefoon als hotspot gebruik ik bijna aan 3 dubbele heb aan mb/s
Badge +19
Dan zal je er mee moeten leven ben ik bang.
Reputatie 7
Badge +16
Ai, ik had gehoopt dat dit zou lukken, de dekkingskaarten die gebruikt worden om de diensten te garanderen zijn ook nog niet perfect.

In deze situatie zou ik kijken wat een KPN moderator eventueel voor je kan betekenen, stel dat dit niet lukt kan je altijd nog via de klachtenprocedure een klacht indienen, maar dat is echt een last resort (Als die iets zeggen, dan kan de reguliere klantenservice vrij weinig meer met de ticket).
En hoe kom ik bij een moderator aangezien als je erom vraagt in zo een chat je geen antwoorden krijgt
Badge +19
Die reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Dus niet hier plaatsten.
Hopelijk reageren ze nu dan ook binnen 48 uur. Ik hoop gewoon dat er op ze minst iets geregeld kan worden. Want met dit internet valt gewoon niet te leven zo
Badge +19
Ik zou er maar niet teveel op rekenen. Want een extra straatkant plaatsen kost tien duizenden euro's en als dat niet terug verdient kan worden houdt het op.
Hoi @Envy foley . Welkom op het forum.
Ik lees dat er al een paar dingen besproken zijn en je hebt je profiel ook al aangevuld. Helaas heb ik slecht nieuws.
Jouw lijn kan maximaal 8Mbit aan. En daar zit helaas geen rek meer in. Dit zal met het buitengebied te maken hebben. Helaas is er ook geen aanvulling door 4G mogelijk.
Het houdt dus niet echt over.
Als jij het meeste rendement uit je verbinding wilt halen wil ik je adviseren om bekabeld te gamen/internetten en de televisie tuner dan uit te zetten. Het is niet meer echt van deze tijd maar zoals iemand anders al opmerkte is hier sprake van technische beperkingen die voorlopig nog niet zullen veranderen.
Reputatie 7
Als KPN geen sneller Internet kan leveren op jouw adres dan kan T-Mobile dat misschien wel.
Kijk eens of T-Mobile 4G Thuis wellicht een oplossing biedt.
Je kunt de 4G/4G+ dekking op jouw adres hier controleren.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!