Beantwoord

Problemen met internet i.c.m. KPN Veilig.

  • 20 November 2019
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Goedenavond,

Hier hadden wij het zelfde probleem we konden op de laptop niet meer surfen op het internet.

Wij kregen ook de melding van verouderde TLS beveiligingsverbindingen, nadat wij KPN Veilig van de laptop hebben verwijderd werkt de zoekmachine Microsoft Edge weer als vanouds.

KPN Veilig verstoord dus iets op de laptop waardoor wij niet meer op favoriete websites konden komen, ik hoop van harte dat Kpn hier wel iets aan gaat verbeteren in de toekomst!!

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 November 2019, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Toledo, welkom hier.

Dankjewel voor deze melding. Ik herken het echter niet. Ik heb het hier ook geprobeerd, werkt prima. Heb je eventueel een screenshot van wat je ziet? Dan kan ik daarmee aan de slag. Werkt het in een andere browser op dat moment wel goed? Chrome bijvoorbeeld. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Toledo, 

 

KPN Veilig bestaat uit drie onderdelen. Je kunt je ook beperken tot één onderdeel. Zelf heb ik alleen de virusbescherming aanstaan. De browserbeveiliging en ouderslijk toezicht staan uit. 

 

Heb je al geprobeerd of dat voor jou mogelijk ook een (voorlopige?) oplossing is?  

 

Reputatie 7
Badge +24

Toledo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â