Problemen met monteursafspraak

• 7 september 2017
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Heb ook problemen gehad met afspraak. Een middag thuis blijven, bellen, monteur na lange tijd alles bij elkaar gezocht aan gegevens. Er was wel een afspraakbevestiging gestuurd maar daar heb je dan niets aan. Ze hebben gecanceld zonder mij iets te laten weten, monteur was niet ingeroosterd voor nieuwe afspraak enz. enz. Het was een foutje. Aan internet dus niets gedaan en moet weer weken wachten voor nieuwe afspraak want dat kon niet eerder. Vaste telefoon hebben ze voor het gemak wel veranderd zodat ik nu weken lang mijn vaste telefoon niet kan gebruiken want dát terug zetten kon niet zomaar. Nu hoop ik dat ze de nieuwe afspraak wél nakomen.

Admin: afgesplitst van Hopelijk wel de juiste monteur

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @neentje, welkom op het forum. Dit klinkt als een flinke valse start. Als jij een bevestiging krijgt voor een afspraak moet de monteur ook langskomen. Mocht er iets aan de hand zijn, dan moet je daar natuurlijk van op de hoogte worden gebracht. Graag zoek ik het één en ander uit. Reageer je op m'n privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privéberichten @neentje. We wachten eerst af of de volgende afspraak wel wordt nagekomen. Ik benieuwd naar de uitkomst. Als ik nog wat kan betekenen stuur me dan je gegevens via een privébericht.

Reageer