Beantwoord

Problemen met omruilen modem

  • 15 January 2020
  • 9 reacties
  • 602 keer bekeken

Reputatie 1

Is het normaal dat ik na 17 minuten wachten en twee keer in de wacht gezet te zijn, vervolgens doorverbonden met twee verkeerde afdelingen en nu , na 30 minuten al weer in de wacht ben? ik wil slechts een stokoude piepende modem inruilen voor een nieuw! Uiteindelijk was ik na 35 minuten klaar.

Is dit een record?

icon

Beste antwoord door Tycha 15 January 2020, 14:59

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +12

Is het normaal dat ik na 17 minuten wachten en twee keer in de wacht gezet te zijn, vervolgens doorverbonden met twee verkeerde afdelingen en nu , na 30 minuten al weer in de wacht ben? ik wil slechts een stokoude piepende modem inruilen voor een nieuw! Uiteindelijk was ik na 35 minuten klaar.

Is dit een record?

 

Jammer genoeg is dat bij KPN heel normaal. Wellicht dat een moderator op dit forum e.e.a. voor je in gang kan zetten. Geef ze even tijd om te reageren (24uur).

Reputatie 7
Badge +11

Verouderde apparatuur kun je ook zelf omruilen,

zie Apparatuur controleren en omruilen

 

Er staat niet duidelijk of het je nu uiteindelijk gelukt is via de klantenservice?

Kun je dit nog even bevestigen?

 

Reputatie 1

Ik heb gebeld met KPN omdat ik via dit forum te horen kreeg dat omruilen niet zomaar kon.

Het laatste wat ik hoorde was dat ik morgenmiddag een nieuw modem bij een ophaalpunt van PostNL kon ophalen. Morgen weet ik meer!

Reputatie 7
Badge +11

Fijn dan komt het vast goed 👍

Reputatie 7
Badge +24

Het laatste wat ik hoorde was dat ik morgenmiddag een nieuw modem bij een ophaalpunt van PostNL kon ophalen. Morgen weet ik meer!

Nou... als je dan na 35 minuten al voor elkaar hebt, dan is dat best gelopen :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@PJEH, goedemorgen! Ik zie dat je hier ook al een topic over hebt waar mijn collega Jasper op heeft geantwoord. Hij gaf aan dat je al contact had gehad, en vraagt zich af of je de nieuwe inmiddels ontvangen en aangesloten hebt. 

Een Experia Box/modem ruilen we inderdaad niet zomaar om, maar een piepend geluid of een stokoud modem, daar doen we niet moeilijk over hoor! 

Verder is de wachtrij bij onze telefonische klantenservice soms inderdaad langer dan dat we willen. Het verkeerd doorverbinden kan een keer voorkomen, maar 2 keer vind ik ook wel veel hoor dat is niet de bedoeling! In ieder geval zoals ik het begrijp is het het nieuwe modem jouw kant op gekomen en ik ga er vanuit dat je hem ontvangen hebt (opgehaald hebt) en inmiddels ook geïnstalleerd.

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@PJEH, ik heb geen reactie meer gezien dus ga er vanuit dat het goed gekomen is met jouw ruiling! :blush:

Reputatie 1

Het nieuwe modem was er de volgende dag en kon vrij eenvoudig worden aangesloten, met automatische overname van SSID en beveiligingscode. Dus wat dat betreft, niets dan lof. Jammer dat ik kennelijk de verkeerde persoon aantrof toen ik met KPN belde!

Reputatie 7
Badge +21

@PJEH, fijn om te lezen dat het voor de rest wel goed en vlot gegaan is :hugging:

Reageer