Problemen met routing League of Legends
Een paar dagen geleden is mijn router vervangen en sindsdien heb ik tijdens het spelen last van "Lag" spikes en packet loss terwijl mijn internet normaal is hier een aantal resultaten van o.a tracert. En een antwoord van een Riot medewerker.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hoi @reg12934 . Wat jammer dat je dit plotseling ervaart. Ik heb een aantal topics gevonden over de game die jij speelt. https://forum.kpn.com/search?q=league%20of%20legends
Mijn collega@Joran heeft hier een uitgebreid topic aan gewijd en zelfs aangekaart bij de technische dienst. Dit is toen onderzocht en toen is gebleken dat KPN hier geen rol in had. Of dat nu weer zo is, kan ik niet zeggen maar ik heb wel meer signalen nodig om er iets mee te kunnen.
Mijn collega
Dat ben ik met je eens, @reg12934 . Het kan natuurlijk toeval zijn maar dan nog.
Ik ga je een privébericht sturen. Kun je daar op reageren?
Ik ga je een privébericht sturen. Kun je daar op reageren?
Oh, zou je tevens je profiel kunnen aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Zo kan ik je lijn doormeten.
Ik kan helaas geen actief abonnement vinden onder de postcode en huisnummer dat in je profiel staat. Kan het zijn dat je een typefout hebt gemaakt? Of zie ik iets over het hoofd? 🙂
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.