Vraag

Problemen met routing League of Legends

  • 15 March 2019
  • 12 reacties
  • 324 keer bekeken

Een paar dagen geleden is mijn router vervangen en sindsdien heb ik tijdens het spelen last van "Lag" spikes en packet loss terwijl mijn internet normaal is hier een aantal resultaten van o.a tracert. En een antwoord van een Riot medewerker.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

????
Hoi @reg12934 . Wat jammer dat je dit plotseling ervaart. Ik heb een aantal topics gevonden over de game die jij speelt. https://forum.kpn.com/search?q=league%20of%20legends
Mijn collega @Joran heeft hier een uitgebreid topic aan gewijd en zelfs aangekaart bij de technische dienst. Dit is toen onderzocht en toen is gebleken dat KPN hier geen rol in had. Of dat nu weer zo is, kan ik niet zeggen maar ik heb wel meer signalen nodig om er iets mee te kunnen.
@Erwin_ Bedankt voor de reactie, misschien kan je hier meer mee?

Dankjewel! Ik ga dit even met mijn collega @Joran bespreken. Ik kom er zo snel mogelijk op terug!
@Erwin_ Super fijn , laten we hopen dat jullie er wel iets aan kunnen doen en of kunnen natrekken waar het probleem ligt .
@reg12934 Speelt het issue nog steeds? Het is voor ons heel lastig om de conclusie te trekken dat KPN hier iets mee te maken heeft. Met name omdat andere meldingen uitblijven. Ik heb daarom direct het idee dat er iets mis is aan onze kant. Joran heeft in het 'grote' topic een goede uitleg gegeven hoe we hier naar kijken en hoe je de trace routes het beste kunt interpreteren. Mocht jij aan de hand hiervan nog steeds denken dat er ergens iets in onze routing misgaat, laat het weten.
@Erwin_ het probleem is er nogsteeds helaas, maar het is toch raar dat we een nieuwe modem krijgen en dat het probleem dan pas onstaat aangezien we met de vorige modem dit soort problemen niet hadden.
Dat ben ik met je eens, @reg12934 . Het kan natuurlijk toeval zijn maar dan nog.
Ik ga je een privébericht sturen. Kun je daar op reageren?
Oh, zou je tevens je profiel kunnen aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Zo kan ik je lijn doormeten.
Ik kan helaas geen actief abonnement vinden onder de postcode en huisnummer dat in je profiel staat. Kan het zijn dat je een typefout hebt gemaakt? Of zie ik iets over het hoofd? 🙂
@reg12934 Je had me privé een klantnummer gestuurd maar die herken ik helaas ook niet. Ik heb je een berichtje teruggestuurd kan je daar nog eens naar kijken. Als de gegevens kloppen kan ik niet anders concluderen dan dat KPN je provider niet is! Ik hoop van je te lezen!
Ik heb niks meer gehoord (ook privé niet). Ik wil je graag verder helpen. Kun je reageren op de vraag in de privéconversatie? Zo niet, ga ik er van uit dat het is opgelost.