Beantwoord

Problemen met verhuizing ivm geen kabel aanwezig in nieuwe woning

• 5 juni 2018
  • 7 reacties
  • 241 keer bekeken

November 2017 heb ik mijn a.s. verhuizing door gegeven aan KPN. Dat was ruim op tijd omdat wij pas in april zouden gaan verhuizen. Een hele tijd heb ik mijn status van mijn verhuizing gevolgd. Het zal ongeveer begin april geweest zijn dat ik eens ging navragen naar mijn status om ook mijn verhuizing op een andere datum te zetten i.v.m. vertraging. Dit werd 26 april. Monteur is langs geweest die constateerde dat er nog geen kabel las (laswerk nog niet gebeurt). Toen heeft de monteur een ticket aangemaakt. Via Volkers Wessel begreep ik dat mijn order geannuleerd was. Heb toen direct een nieuwe aanvraag gedaan en ook aangegeven dat er geen kabel lag. Op 2 mei belde een Inframedewerker mij en vertelde dat er nog een aanvraag voor een vergunning gedaan moest worden, was men vergeten. Inmiddels werd mij wel een noodpakket (digitenne) toegezonden en wacht nog steeds op aansluiting. Ik heb geprobeerd om achter het telefoonnummer te komen van Infra, dat wenst niemand mij te geven. Heden ben ik ten einde raad en vraag mij af wat voor organisatie KPN in de loop der jaren geworden is. Het verkoopt communicatiemiddelen maar communiceert intern niet al te best. WIE KAN MIJ HELPEN?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Erik_ 14 juni 2018, 18:19

Inmiddels is Pieter gebeld en is er meer duidelijkheid over de levering. Helaas gaat het nog een 4-6 weken duren voor de vergunning rond is. Pieter wordt op de hoogte gehouden en kan zelf ook rechtstreeks met de afdeling contact opnemen.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Pieter, welkom op het forum! Je hebt heel mooi ruim op tijd de verhuizing doorgegeven. Normaal ziet de leverafdeling ook als er nog geen kabel ligt en er dus uitgebreid werk verricht moet worden. Ik heb jouw aanvraag erbij gepakt en ik zie ook niet waar en hoe dat in dit geval is misgegaan. Ik zie echter ook wat jij al noemt, dat er op 2 mei contact is geweest en dat het vergunningstraject nog loopt. Ik zie op dit moment ook nog geen verdere meldingen hier staan.

Op 5 juni heb je contact gehad met de klantenservice. Op dat moment is door de collega een verzoek gedaan bij de leverafdeling om contact met je op te nemen en je te informeren over wat de status is. De leverafdeling is degene die dit met en voor je moet regelen. Ik wil je dan ook vragen om nog even af te wachten tot ze je bellen. Ik verwacht dat dan vandaag of morgen. Mocht er dan nog geen contact zijn geweest kunnen we daar nogmaals achteraan.
Reputatie 7
Badge +28
Inmiddels is Pieter gebeld en is er meer duidelijkheid over de levering. Helaas gaat het nog een 4-6 weken duren voor de vergunning rond is. Pieter wordt op de hoogte gehouden en kan zelf ook rechtstreeks met de afdeling contact opnemen.
Reputatie 7
Badge +28
Oei, dat is vervelend. Ik zie hier dat ze geprobeerd hebben je te bereiken op de 9e, maar dit is niet gelukt. Reageer op mijn privébericht dan verifieer ik met je of ze het juiste telefoonnummer hebben. Ga ik er vervolgens opnieuw achteraan.
Reputatie 7
Badge +28
Dank voor je privébericht, Pieter. In ieder geval goed dat het nummer wel klopt. Ik zie hier dat ze de afgelopen dagen wat issues hebben gehad met de agenda waardoor plannen ook moeilijk ging. Ik verwacht dat er deze week opnieuw contact wordt gelegd met je.
Zo......61 reacties.....en niemand weet hoe KPN mij kan helpen.................
Hallo Pieter, welkom op het forum! Je hebt heel mooi ruim op tijd de verhuizing doorgegeven. Normaal ziet de leverafdeling ook als er nog geen kabel ligt en er dus uitgebreid werk verricht moet worden. Ik heb jouw aanvraag erbij gepakt en ik zie ook niet waar en hoe dat in dit geval is misgegaan. Ik zie echter ook wat jij al noemt, dat er op 2 mei contact is geweest en dat het vergunningstraject nog loopt. Ik zie op dit moment ook nog geen verdere meldingen hier staan.

Op 5 juni heb je contact gehad met de klantenservice. Op dat moment is door de collega een verzoek gedaan bij de leverafdeling om contact met je op te nemen en je te informeren over wat de status is. De leverafdeling is degene die dit met en voor je moet regelen. Ik wil je dan ook vragen om nog even af te wachten tot ze je bellen. Ik verwacht dat dan vandaag of morgen. Mocht er dan nog geen contact zijn geweest kunnen we daar nogmaals achteraan.
Beste Eric (moderator),

tot op heden heb ik nog steeds niets vernomen van de leverafdeling

PietervanV.

Reageer