Beantwoord

Problemen met wifi Experiabox V10A

  • 21 January 2019
  • 5 reacties
  • 2765 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds kort nieuwe Experiabox met een 4K abonnement. Eerste week geen probleem, daarna continue problemen met Wifi.

Schermen slaan "vast" waarbij aangegeven wordt dat de wifi verbinding wel aanwezig is. Probleem doet zich voor op IPad en IPhone.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gr,

Bert
icon

Beste antwoord door BdR 27 January 2019, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Bert, goed je weer te zien. Jammer dat je problemen hebt met de wifi. Je geeft aan dat 'schermen vast slaan'. Ik kan me daar nog niet echt een voorstelling bij maken. Kun je iets meer toelichting geven wat je probeert te doen op de iPad en iPhone, waar hij precies op vastloopt en wat er dan allemaal gebeurt. En ook graag wat je op zo'n moment dan zelf doet om het op te lossen, of dat in ieder geval te proberen. Dan gaan we van daaruit verder kijken wat er aan de hand is en op zoek naar een oplossing.
Reputatie 1
Badge
Erik,
schermen vast, in de zin van pieken dat er totaal geen response op wifi is. Krijg dat in apps ook time outs. tableds en mobiles geven aan dat er wel verbinding is. Pieken houden minuten lang aan en soms herstart ik de experiabox maar. Soms helpt dat, soms niet.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Bert. Zou je dit wifi stappenplan eens willen doorlopen. En daarnaast je gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan check ik aan onze kant of alles in orde is.
Reputatie 1
Badge
Erik,
Ik ben er inmiddels uit denk ik. heb een 2.4 en 5.0 wifi-toegang gedefinieerd. Bij gebruik van 5.0 nergens last van tot nu toe. Daar zit ook maar 1 iemand anders op in de buurt.
Reputatie 7
Badge +30
Dan is het waarschijnlijk dat drukte op de 2,4Ghz het probleempunt is, Bert. Zolang je het dan bij de 5Ghz houdt, verwacht ik geen verdere issues 🙂