Beantwoord

Problemen met WiFi sinds V10

  • 14 January 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo allemaal, sinds wij de nieuwe Experiabox V10 hebben, ook veel problemen met wegvallende wifi. Met name de melding " IP adres ophalen"  komt steeds vaker voor bij verschillende apparaten. We hebben genoeg bereik en zelfs drie versterkers in huis. 

Nu lees ik dat een nieuwe router helpt. Klopt dat? Ik ben het harde resetten, bellen met de helpdesk en lezen van forums inmiddels ook meer dan kotsbeu! 

 

Wie heeft de oplossing??? 

 

Admin: vraag afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 January 2020, 15:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarcoCo. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je met drie wifi versterkers in huis nog steeds problemen ervaart met jouw wifi verbinding. Op welke apparaten krijg je deze melding te zien en zijn er ook apparaten in huis die deze melding niet tonen? Zou je onze wifi tuner eens willen doorlopen? Daarnaast wil ik je vragen om het KPN Forum profiel aan te vullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer. Dan kijk ik of ik iets kan zien aan onze kant dat dit probleem veroorzaakt. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarcoCo. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je met drie wifi versterkers in huis nog steeds problemen ervaart met jouw wifi verbinding. Op welke apparaten krijg je deze melding te zien en zijn er ook apparaten in huis die deze melding niet tonen? Zou je onze wifi tuner eens willen doorlopen? Daarnaast wil ik je vragen om het KPN Forum profiel aan te vullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer. Dan kijk ik of ik iets kan zien aan onze kant dat dit probleem veroorzaakt. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer