Beantwoord

Problemen met Wifi V10a

  • 9 February 2020
  • 5 reacties
  • 100 keer bekeken

Sinds de komst van KPN hier in huis loopt krijg ik geen n verbinding met bepaalde apparaten in het wifi netwerk. Twee stuks wifi speakers lopen via een accesspoint en hebben vaak geen verbinding. Lijkt net of steeds de internet verbinding met het accespont weg valt. Daarnaast zijn een outdoor camera en de chromecast niet te verbinden met het wifi netwerk.  Alles werkt goed voordat woensdag de overgang van Ziggo naar KPN is gegaan. Ben op dit moment radeloos en weet niet waar ik terecht kan om alles weer draaiende te krijgen.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 February 2020, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @amthuis . Ik zie dat je nog een ander topic hebt aangemaakt. Kan ik hieruit afleiden dat de storing die je hierboven beschrijft is opgelost?

 

Helaas nog niet. Aanstaand weekend, alles maar loskoppelen en één voor alles weer aansluiten.

V10a eruit v10 zonder a terug.

Jammer om te lezen, @amthuis . Ik denk dat je met de volgende handelingen een grote kans hebt dat alles weer stabiel gaat werken:

-Koppel experiabox los​​​​​​ en geef deze een harde reset (resetgaatje)

de experiabox neemtis nu weer het centrale punt

-sluit de  versterkers opnieuw aan en geef deze ook een reset.

ze nemen nu de draadloze functie over.

-verwijder alle draadloze verbindingen uit je telefoons/tablets etc. en zet ze opnieuw op.

 

Het is even een klus maar dan heb je daarna hoogstwaarschijnlijk een stabiel en snel draadloos netwerk. Zo niet, laat het weten.

-

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.