Beantwoord

Problemen met Ziggo Go via KPN

  • 28 August 2019
  • 5 reacties
  • 2302 keer bekeken

Ben per 01-07-2019 over gestapt van Caiway naar KPN en sinds ik via KPN ben aangesloten heb ik problemen met de Ziggo Go app. Deze doet het praktisch nooit en blijft als ik iets wil laden op "word gestart" hangen waarna de melding komt dat de video niet afgespeeld kan worden.
Zodra ik mijn apparaten dan op 4G zet werkt alles naar behoren en ook andere mensen bij mij thuis ervaren deze ook problemen.
Heb hier al aardig wat over op internet gelezen dat ik hierin zeker niet de enige ben met dit probleem. Je gaat er bijna van denken dat KPN deze app moedwillig frustreert oid.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 August 2019, 13:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Het enige Ziggo pakket dat je via KPN kan afnemen is Ziggo Sport Totaal voor zover ik weet.
As je daarvoor de Ziggo app downloadt moet je NIET de gewone Ziggo Go app downloaden maar de Ziggo Sport Totaal app.
Die heb ik ook al sinds begin dit jaar en deze werkt prima.
Kostte even wat moeite met het aanmaken van een Ziggo account als KPN klant maar uiteindelijk lukte dat toch wel.
Reputatie 7
Heb je jouw televisie abonnement dan nog bij Ziggo lopen of gebruik je een Ziggo account van iemand anders voor de Ziggo GO app?
Ik gebruik dan het Ziggo account van iemand anders. Zelf loopt mijn televisie/internet abonnement nu via KPN.
Heb ook andere mensen bij mij thuis gehad en bij niemand werkt dan de Ziggo Go app via het Wifi nu.
Erg vervelend.
Zoals gezegd via mijn vorige provider Caiway werkte dit altijd naar behoren
Reputatie 7
Ik hoop dat een KPN moderator op korte termijn naar dit topic zal kijken.
Het zal in ieder geval niet moedwillig zijn dat je dit probleem ervaart immers KPN mag geen blokkades opwerpen voor het benaderen van services op Internet, dat is immers in strijd met de telecommunicatiewet.
Reputatie 7
Badge +30
Hey Dimitri, welkom op het forum, en welkom bij KPN! Het is in ieder geval niet moedwillig iets vanuit ons, zoals wjb ook al aangeeft. En los van wetgeving zou het ook nogal kinderachtig zijn :D

Het is dan nu zaak om uit te vogelen waar de oorzaak zit. Daarvoor heb ik een aantal vragen:

Kun je, met datzelfde Ziggo account, wel de app gebruiken als je op een ander wifinetwerk zit?
Heb je de mogelijkheid om dit ook specifiek op een andere KPN-verbinding te testen? Op die manier kunnen we erachter komen of het probleem speelt met specifiek jouw verbinding, of met meerdere.

Vul daarnaast ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.