Beantwoord

Problemen na installatie nieuwe Experia Box

Reputatie 1
Vorige week donderdag de nieuwe box geïnstalleerd. Vanaf dat moment vrijwel onafgebroken problemen met afwisselend Wi-Fi, vaste telefoon en tv. Uiteindelijk kwam maandag jl. een monteur. Paar uur deed alles het, maar in vooravond weer problemen. Niets deed het meer. Tel. contact lukte niet. Overbezet!!??? Te langen leste maar de oude modem terug geplaatst en -gelukkig- alles doet het. Ik vind dienstverlening ver onder de maat, omdat of afspraken niet worden nagekomen, of informatie onvoldoende is, of bereikbaarheid zeer slecht is. Ik overweeg na tientallen jaren kpn overstap.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 10 januari 2019, 13:08

Nog even de bevestiging voor jou en de meelezers. We hebben inmiddels actie kunnen ondernemen en maandag komt een monteur langs om alles in orde te maken. Nogmaals mijn excuses voor de tijd en de frustratie die dit met zich mee heeft gebracht.

Bekijk origineel

11 reacties

Badge
ik ben bang dat ik ook spijt ga krijgen van mijn overstap , klanten service had ik meer van verwacht of je moet uren chatten terugbellen doen ze niet,
ik denk och was ik maar.......... bij mijn oude provider .........gebleven.
Reputatie 7
Badge +17
Hallo Harab57. Dank voor het doen van je verhaal hier op het Forum, al heb je dan bepaald geen fijne ervaring achter de rug.

Als ik de situatie op een rijtje zet is er het volgende gebeurd. Je hebt onlangs een nieuwe Experia Box gekregen, waarna er verschillende problemen opdoken. Er is een monteur geweest, die het probleem hersteld leek te hebben, maar korte tijd later keerden de problemen weer terug. Het lukte niet om contact te krijgen met de klantenservice en je hebt je oude modem weer aangesloten. Klopt dat?

Hoe is de situatie nu? Werkt alles wel zoals het moet? En welke Experia Box heb je nu aangesloten? Is er nog een vervolgafspraak met je gemaakt?

Ik heb je gegevens niet bij de hand, dus ik kan niet iets zeggen over wat er aan onze kant van de lijn is gebeurd. Ik kan me op basis van je verhaal in elk geval goed voorstellen dat je de dienstverlening als onduidelijk en onprettig hebt ervaren en het ik vind het erg jammer dat dit zo gelopen is.

Mocht je nog willen dat ik met je mee kijk: als je jouw KPN Forum profiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer kan ik je wellicht nog iets meer vertellen. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 1
Ik heb mijn gegevens genoteerd. Ik hoop dat je mij werkelijk kan helpen.
Reputatie 7
Laat me raden, je hebt een Experia Box V10A ontvangen.
Klopt dat?
Reputatie 7
Badge +12
Goedemorgen @Harab57. Ik neem het even over van mijn collega Bart. Ik zie dat er op 17-12-2018 een monteur bij jou is langsgeweest. Deze monteur heeft vooral naar de beeldkwaliteit van de tv gekeken. Ik heb zojuist het verzoek doorgezet om contact met jou op te nemen voor het maken van een nieuwe monteur afspraak. Deze monteur zal bij je langskomen om de nieuwe ExperiaBox aan te sluiten en te testen. Laat je ons weten of het gelukt is?
Reputatie 1
Beste Vikash,
Jouw reactie is van 11 dagen terug. Ik ben nog niet gebeld voor een afspraak met een monteur. Moet ik aannemen dat dit komt door de feestdagen?
Reputatie 7
Badge +17
Dag Harab57. Ik ben inmiddels weer aanwezig en ik heb samen met Vikash naar je verhaal gekeken. Vikash geeft aan dat hij je inderdaad had belooft dat er contact met je zou worden opgenomen voor het inplannen van een afspraak. Ik begrijp dat dit nog niet is gebeurd en dat is natuurlijk erg jammer. Vikash had ook al aangegeven dat het wegens drukte wat langer kon duren en dat we daar dus volledig het overzicht in hebben. Elf dagen vinden we allebei echter te lang en ik heb zojuist een nieuw verzoek voor je ingediend om zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Hou me op de hoogte en ik zal hier zelf ook naar blijven kijken, uiteraard.
Reputatie 1
Dank je wel, Bart. Hoop dat ik snel wat hoor.
Reputatie 7
Badge +17
Nog even de bevestiging voor jou en de meelezers. We hebben inmiddels actie kunnen ondernemen en maandag komt een monteur langs om alles in orde te maken. Nogmaals mijn excuses voor de tijd en de frustratie die dit met zich mee heeft gebracht.
Reputatie 1
Beste Bart,
Ik ben blij met het aangekondigde bezoek. Ik hoop dat de nieuwe box dan naar behoren gaat werken. Ik dank jou en je collega Vikash voor jullie bemoeienis.
Reputatie 1
Ik heb het even een paar dagen aangekeken; alles doet het uitstekend.👌🌞

Reageer