Beantwoord

problemen nieuwe router v10

  • 15 January 2021
  • 14 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb sinds maandag een nieuwe router, vorige v8 was de voeding ineens kapot van. Nu sinds maandag de nieuwe v10 router al 4x moeten herstarten/resetten. De internet verbinding zowel draadloos als vaste verbinding knalt eruit. Op het modem brand dan alleen nog het power lampje, en zie op de 2 poorten die aangesloten staan de lampjes en dan ineens weg en opnieuw lampjes branden. Drama. Heb ik met de v8 nog nooit gehad in die 6 jaar dat ik hem had.

icon

Beste antwoord door Tim1983 22 January 2021, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Iemand die kan helpen ?

Badge +19

Da's een lastige zeg. Heb je glasvezel of koper?

Adsl/koper

Badge +19

Heb je het kabeltje tussen het modem en israpunt al gecontroleerd of vervangen?

Gecontroleerd wel vervangen niet omdat het om een werkende situatie ging. Staat nu na 30 seconden stroomloos in service

Badge +19

Nou die is gewoon kapot hoor. Bel 0800-0402 Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

Afgelopen vrijdag een medewerker helpdesk gesproken en zou een 2e nieuwe router opgestuurd worden, tot op heden niets meer gehoord ?

Afgelopen vrijdag een medewerker helpdesk gesproken en zou een 2e nieuwe router opgestuurd worden, tot op heden niets meer gehoord ?

Admin: Reacties samengevoegd met je al eerder aangemaakte topic

Badge +19

Dit heeft niet zoveel zin:wink: je had het al in je topic gezet. Of nog een keer bellen of wachten op een medewerker hier maar die hebben het druk.

Na 22.00 zijn er geen medewerker meer telefonisch beschikbaar helaas

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Tim1983, dat is ook wat. Krijg je een nieuw modem, blijkt deze ook kuren te vertonen. Met de gegevens uit jouw profiel ben ik mijn systemen ingedoken en ik zie dat je contact hebt gehad met een collega en dat er een nieuwe Experia Box is verstuurd. Laat je weten of het gelukt is om deze om te ruilen en of deze het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!

Ja is goed ik hou je op de hoogte, morgen middag kan ik hem ophalen als t goed is !

Ha Ron,

Net de nieuwe aangesloten en deze werkt meteen goed, heeft wat moeite gekost ook met 1 andere helpdesk medewerker die mij eerst een nieuwe kabel naar het isra punt wilde laten plaatsen en dan pas verder wilde helpen. Maar het is opgelost zoals ik nu kan zien.

Bedankt

Gr. Tim

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Tim1983. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ben blij om te lezen dat de nieuwe Experia Box het probleem heeft verholpen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!