Vraag

Problemen Playstation network op alle apparaten thuis

  • 27 November 2019
  • 7 reacties
  • 264 keer bekeken

Hoi KPN forum moderators,

Vandaag heb ik contact opgenomen met de KPN klantenservice omdat ik via mijn thuisnetwerk niet kan inloggen op de playstation network. Via 4g kan dit wel. Het lijkt erop alsof de IP adres of experiabox tegengehouden wordt. Met de KPN medewerker hebben we al een reset uitgevoerd. Dit heeft niet geholpen. We hebben de UPnP aangezet, het IP-adres van de playstation network toegevoegd aan de IPV4 gegevens met hun IP adres 173.230.217.255. De DMZ is ook hiervoor gebruikt en aangezet. Helaas krijg ik nog steeds dat ik niet kan inloggen met een foutcode N/A. 

 

Ik kan niet inloggen via account.sonyentertainmentnetwork.com, niet via https://173.230.217.255 en ook niet via de inlogpagina gerouteerd door google. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik hoor het graag


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi KPN, welkom op het forum. 

Al die aanpassingen zijn niet nodig, het lijkt er eerder op dat je IP door PSN op een blacklist is gezet. Welke foutmelding krijg je precies te zien? Heb je ook contact met Sony gehad? Even rondgekeken op hun website:

"Neem contact op met de klantenservice als je bent geblokkeerd, maar geen e-mail met een melding hebt ontvangen. Typ hier 'ban' in de zoekbalk en volg de instructies op het scherm om het juiste nummer te vinden.”

Hallo,

Ik heb reeds het inloggen op mijn PlayStation elders (andere woning) geprobeerd. Dit ging geheel zonder problemen. Inloggen op het Playstationnetwork ging prima. Ik kan ook enkele andere internetpagina's niet benaderen.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo,

Ik heb reeds het inloggen op mijn PlayStation elders (andere woning) geprobeerd. Dit ging geheel zonder problemen. Inloggen op het Playstationnetwork ging prima. Ik kan ook enkele andere internetpagina's niet benaderen.

Als het ergens anders wel lukt, lijkt het steeds meer op een IP ban. Welke andere sites zijn dit? Via blokkeren namelijk helemaal niets in dit opzicht. 

Het gaat dan bijvoorbeeld om Kruidvat.nl. Als ik via 4g inlog op mijn PlayStation account is er niets wat wijst op een blokkade.

Reputatie 7
Badge +24

Ok, Kruidvat, hoe zit het daarmee? Kan je heel niet op de site komen? Of kan je wel op de site komen, maar kan je niet inloggen? Welke foutmelding krijg je?

Reputatie 7
Badge +24

Het gaat dan bijvoorbeeld om Kruidvat.nl. Als ik via 4g inlog op mijn PlayStation account is er niets wat wijst op een blokkade.

Dat komt doordat je via 4G een ander IP adres hebt. Ook ik ben benieuwd naar je Kruidvat melding. Zou je hier van beide een screenshot willen plaatsen? Kruidvat en Playstation via WiFi/KPN verbinding thuis? 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.