Beantwoord

Profiel 35b verdwenen uit modem verdwenen

  • 25 juli 2019
  • 3 reacties
  • 162 keer bekeken

Mmijn modem is twee keer uitgevallen en opnieuw opgestart maar nu bij die laatste keer is mijn verbinding Vplus profiel 35b weggevallen en zit ik weer op profiel 17a met dit profiel moet ik oom 100mbit halen maar zit op dit moment op 3 a 4 mbit als ik mijn modem herstart blijft het hetzelfde (komt dit door de warmte in de straatkast en komt het automatisch weer goed naar het Vplus profiel 35b???????
icon

Beste antwoord door Alex_P 27 juli 2019, 13:53

Vanmiddag om 12.00 is modem weer gereset geweest en nu staat en werkt alles weer zoals het moet maar zou wel graag willen weten waar het nu aan heeft gelegen? ( is er iets uitgevallen door de warmte in de wijkkast of hoofdcentrale?

Met zekerheid kan ik dat niet aangeven, ik meet alles live namelijk. Een uitval zou kunnen, maar dat hadden we denk ik gehoord. Dan zou je niet de enige zijn met trager internet. Laat het ons weten mocht het nog een keer gebeuren. Of nog beter: op het moment zelf even bellen (0800 0402), dan kunnen we dan gelijk een meting uitvoeren.

Wel fijn om te lezen dat alles nu goed werkt. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Remco, welkom hier.

Dat is inderdaad gek, ik meet namelijk ook dat er genoeg snelheid binnenkomt en dat het profiel goed staat. Ik zoek het dan meer in de modem zelf als je dit nog steeds hebt. Heb je de Experiabox ook naar fabrieksinstellingen gereset?
Vanmiddag om 12.00 is modem weer gereset geweest en nu staat en werkt alles weer zoals het moet maar zou wel graag willen weten waar het nu aan heeft gelegen? ( is er iets uitgevallen door de warmte in de wijkkast of hoofdcentrale?
Reputatie 7
Badge +19
Vanmiddag om 12.00 is modem weer gereset geweest en nu staat en werkt alles weer zoals het moet maar zou wel graag willen weten waar het nu aan heeft gelegen? ( is er iets uitgevallen door de warmte in de wijkkast of hoofdcentrale?

Met zekerheid kan ik dat niet aangeven, ik meet alles live namelijk. Een uitval zou kunnen, maar dat hadden we denk ik gehoord. Dan zou je niet de enige zijn met trager internet. Laat het ons weten mocht het nog een keer gebeuren. Of nog beter: op het moment zelf even bellen (0800 0402), dan kunnen we dan gelijk een meting uitvoeren.

Wel fijn om te lezen dat alles nu goed werkt. 🙂

Reageer