Beantwoord

PS4 controller niet ontvangen

  • 29 March 2019
  • 10 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb mijn PS4 controller nooit ontvangen,
De code wel.
Ik zie meerdere topics hierover maar niet echt een eenduidige oplossing.

De hoop op een controller is er vast niet meer.

Wat is nu de oplossing die word geboden ?
icon

Beste antwoord door PoweredByKPN 13 April 2019, 07:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @PoweredByKPN, welkom! Ik zie dat mijn collega Erik jouw bericht in het andere topic ook beantwoord heeft. Wil je daar of hier reageren op de vragen? Had je de code ook gebruikt? Heb je hier een bevestiging van gekregen?
Hoi @Marcia_

Het topic is er nu toch, laten we hier dan maar verder gaan.
Code heb ik inderdaad gebruikt, paar dagen terug en deze werkt.

Bevestigingsmail had ik inderdaad ontvangen op 28-11.
Alleen nooit meer iets gehoord over de controller.
Reputatie 7
Badge +30
Hmm dat is vreemd. Wil je reageren op m'n privébericht? Dan ga ik er voor je achteraan. De actie is namelijk al een hele poos afgelopen.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor je privébericht! Duidelijk, lijkt me. Ik heb de betreffende afdeling gemaild of we nog een track en trace hebben, zodat we dit kunnen onderzoeken. Ik hou je op de hoogte!
Super bedankt alvast !
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb nog geen reactie, dus ik ga er opnieuw voor je achteraan. Nog geen update dus, maar weet dat ik er mee bezig ben!
Hey @Marcia_ ,

Er is ondertussen contact geweest, ik heb nogmaals mijn code ontvangen en er zou een controller worden toegestuurd.

Ik weet niet wat de levertijd hiervan is, maar we gaan er even vanuit dat het nu goed komt.

Zal ik je hier op de hoogte houden ?
Reputatie 7
Badge +30
Dat mag! Meldt je sowieso nog even als je 'm niet ontvangt, dan kan ik opnieuw actie ondernemen.
Beste @Marcia_

Gisteren heb ik de controller ontvangen!
Ontzetten bedankt voor je hulp, en natuurlijk de rest van de keten.

Groetjes!
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Jij bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!