Beantwoord

PS4 controller nog niet geleverd

  • 16 January 2019
  • 36 reacties
  • 550 keer bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Op 17 december heb ik van jullie een mail ontvangen waarin stond dat mijn PS4 controller binnen 4 weken op het door mij opgegeven adres geleverd zou worden, alleen is er nog geen spoor van te bekennen. Kunnen jullie dit inzien?

Groetjes,

Wesley
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 January 2019, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Wesley, precieze levering kan ik niet inzien. Maar ik weet wel dat we hier op bepaalde momenten wat vertraging hebben gehad. Ik vraag voor je na hoe het zit en kom er bij je op terug. Ik verwacht wel dat je ze op korte termijn ontvangt.
Reputatie 7
Badge +30
Levering is inmiddels weer op gang, Wesley, dus ik verwacht dat je hem op korte termijn ontvangt. Mocht je hem nog niet ontvangen hebben kun je contact opnemen met de service desk hiervoor op 088-623 7006 (lokaal tarief).
Reputatie 2
Bedankt voor het uitzoeken, ik wacht het af!
Beste KPN,

Ik stel de vraag hier maar , zonde om een nieuwe topic te starten. Ik heb namelijk dezelfde vraag. Sinds 20 december 2018 zit ik gwn achter jullie broek aan om de beloofde ps 4 controller te krijgen. Inmiddels 3 keer contact gehad . Laatst op 21 januari jl. contact gehad met de helpdesk op telnr 088- 623 7006. er is toen gezegd dat ik binnen 2 weken de controller zou ontvangen. Nog steeds geen controller gezien en ben het een beetje zat onderhand!

Beste Kpn mag ik die controller nu ontvangen of stort anders het geld ter waarde van een nieuwe ps 4 controller, dan bestel ik zelf bij Bol.com, deze bezorgen wel de volgende dag. Ik verneem graag uw reactie .
Reputatie 2
Ik heb de controller ook nog steeds niet mogen ontvangen, het begint nu wel een beetje lang te duren!
Ik heb net gebeld met het nr 088- 623 7006 , deze kon niets vertellen en zag verder niks in het systeem.
ik werd doorverwezen naar telnr 0800-0105 en deze gaf aan dat ze aan het versturen zijn , nog steeds.
Nu moet ik afwachten tot eind Februari ☹️.
Ik weet niet hoor wat er gaande is. Ik moet ff kijken wat ik nog meer kan doen want ik vind het van de zotte...
Ik heb de controller ook nog niet ontvangen (op 3 december bevestiging ontvangen). Heb al meer malen contact gehad met de beide telefoonnummers. Er wordt steeds aangegeven dat ik de controller aankomende week kan verwachten. Ik wacht inmiddels 2 maand op de controller. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen, allen,! Welkom op het forum, Oumsi, Mattijs! Zoals jullie merken hebben we vertraging in het uitleveren van de controllers en/of PS Plus/Now codes. Voor zover we nu weten gaan we op korte termijn weer controllers vesturen. Ik kan jullie alleen maar vragen af te wachten.

Mattijs, die bevestiging die jij op 3 december kreeg, was dat echt de bevestiging van de aanvraag van de controller? Want dan zou ik verwachten dat jij hem in ieder geval al zou hebben. Of was het de bevestiging van je aanvraag van het abonnement en heb je daarna de controller aangevraagd?
Hallo Erik. De bevestiging van 3 december is inderdaad de bevestiging van de aanvraag van de controller. Het is dezelfde mail waarin ik de code voor Playstation Now heb ontvangen.
Beste mensen,

Vandaag de controller eindelijk ontvangen.
ik hoop dat de rest ook snel mag volgen.

Succes!
Reputatie 7
Badge +30
Goed om te lezen dat jij hem nu hebt, Oumsi! Voor de rest: we beginnen deze week weer met het uitleveren van de bestelcodes. Daarnaast zijn er ook nieuwe controllers binnengekomen. Die worden verzonden naar de klanten die nog op een wachten. We verwachten dat mensen dan deze of volgende week hem binnenkrijgen. Wie wanneer precies een krijgt kan ik niet inzien.
Nog steeds geen controller ontvangen ik had ook ps plus besteld maar men had psnow geleverd, maar kpn zegt nou dan moet u maar even contact opnemen met Playstation?? Volgens mij heb ik een overeenkomst met jullie🤔... slechte zaak KPN.
Gister wederom contact gehad met een medewerker deze geeft aan dat het 1 grote puinzooi is met controllers en vouchers. En dat ik er voorlopig niet op hoefde te rekenen🤔
Misschien word het tijd voor iets van een compensatie (zenderpakketje) of iets dergelijks😏.
Misschien alles terugdraaien en retour ziggo
Reputatie 7
Badge +30
Het loopt inderdaad niet helemaal vloeiend, Excellent. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik kijken of ik je kan voorzien van duidelijkheid.
Gegevens aangevuld
Het loopt inderdaad niet helemaal vloeiend, Excellent. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik kijken of ik je kan voorzien van duidelijkheid.
Gegevens aangevuld
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Excellent. Wanneer heb jij de controller precies besteld? Voor degenen die nog wel een controller hebben kunnen bestellen maar nog wachten op de levering daarvan weten we niet precies wanneer die geleverd gaat worden. De voorzichtige verwachting is twee weken.
Dank je, Excellent. Wanneer heb jij de controller precies besteld? Voor degenen die nog wel een controller hebben kunnen bestellen maar nog wachten op de levering daarvan weten we niet precies wanneer die geleverd gaat worden. De voorzichtige verwachting is twee weken.
Beste Erik,
De bestelling is gedaan in de laatste week van december 2018
Reputatie 7
Badge +30
Dank je! Ik heb navraag uitstaan of deze nog geleverd gaat worden. Zo niet, dan krijg je een creditering ter waarde van de controller zodat je die elders alsnog kunt bestellen. Ik kom er bij je op terug zodra ik een reactie heb.
Dank je! Ik heb navraag uitstaan of deze nog geleverd gaat worden. Zo niet, dan krijg je een creditering ter waarde van de controller zodat je die elders alsnog kunt bestellen. Ik kom er bij je op terug zodra ik een reactie heb.
Ik zeg wellicht als extraatje korting op ziggosport
Reputatie 2
Dag allen,

Ook ik heb nog geen enkel spoor mogen zien van de controller, hopelijk kan dit snel opgelost worden al dan niet in de vorm van een creditering waar @Erik_ het over heeft.

Groetjes,

Wesley
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt hem wel kunnen bestellen, Wesley? Wanneer was dat? Dan ga ik het voor jou ook navragen of hij nog komt, of dat het een creditering wordt.
Reputatie 2
Dag @Erik_,

Ik heb op 17 december 2018 een bevestiging gekregen dat de controller binnen 4 weken bezorgd zou worden.

Groetjes,

Wesley
Pfff en toen was het weer akelig stil vanaf de kpn kant.
Ik zeg crediteren die controller en compenseren met een extra tv pakket ofzo.
Of de mogelijkheid voortijdig de boel over te sluiten.
Beste @Erik_,

Zelf heb ik pas op 14 februari een voucher gekregen voor mijn PlayStation cadeaus en op 15 februari de bevestiging gekregen dat ik mijn cadeaus zal ontvangen. Gezien jouw reacties op dit draadje vraag ik mij af of deze überhaupt nog worden verzonden?

Groeten,
Robert
Ik heb de ps4 controller ook nog niet ontvangen, 17 december al besteld en al verscheidene keren gebeld met de klantenservice. En deze week zou ik teruggebeld worden maar weer niks. En geen ps4 controller ontvangen. Als ie niet meer geleverd worden kan wil ik graag ook aanspraak maken op een creditering.

Met vriendelijke groet,

Martijn