Beantwoord

PS4 controller nog niet geleverd

  • 16 January 2019
  • 36 reacties
  • 550 keer bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Op 17 december heb ik van jullie een mail ontvangen waarin stond dat mijn PS4 controller binnen 4 weken op het door mij opgegeven adres geleverd zou worden, alleen is er nog geen spoor van te bekennen. Kunnen jullie dit inzien?

Groetjes,

Wesley
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 January 2019, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dank voor het bevestigen, Wesley! Navraag over hoe het zit met de levering voor klanten die de controller besteld hebben, en daar ook bevestiging van hebben, staat nog uit. Ik hoop daar na het weekend duidelijkheid over te hebben.

@RvdBoorn, welkom! Als je wel een bevestiging hebt gekregen zou je hem moeten krijgen. Ik voeg je toe aan mijn lijst en kom er bij je op terug.

@Martijn19, jij ook welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan zet ik jou ook op m'n lijst en kom er op terug.
Reputatie 7
Badge +30
@RvdBoorn: correctie. Ik zie dat voor jou inmiddels duidelijk is dat de controller niet meer geleverd gaat worden. Dat betekent dat ik een creditering ga invoeren van €55 zodat je elders zelf een controller kunt aanschaffen. Dit bedrag wordt op je komende factuur in mindering gebracht.
Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel @Erik_
Reputatie 2
Dag @Erik_ ,

Heb je inmiddels al meer duidelijkheid voor ons?

Met vriendelijke groet,

Wesley
Reputatie 7
Badge +30
Helaas nog niet, Wesley. 😞 Ik heb opnieuw navraag gedaan, zodra ik meer weet kom ik er op terug.

Martijn, dank je. Ik heb je toegevoegd aan de lijst bij de hernieuwde navraag.
Goedendag,
Ik heb ook in december een abonnement afgesloten; via de chat enkele keren contact gehad met de belofte dat er binnen enkele weken duidelijkheid zou zijn. Maar tot op heden niets ontvangen.....
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Franck, welkom! Dank voor het alvast invullen van je profiel. Ik zie dat je inderdaad in aanmerking komt voor de actie, en dat je een code hebt gekregen. Heb je ook met code ingelogd op de actiepagina om de PS Now/PS Plus code en de controller te bestellen? Zo ja, wanneer was dat, en heb je daar bevestiging van gekregen?
Hoi Erik, wellicht is dat het probleem. Ik kan in de correspondentie geen code terugvinden....kan deze nogmaals verstuurd worden?
Groeten!
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb duidelijkheid, mensen.

@Wesley0104, @Excellent, @Martijn19, controller gaat hem niet meer worden. Een vergoeding hiervoor is ingevoerd en wordt op jullie komende factuur verwerkt.

@franck, de code staat in de e-mail waarbij je de originele bevestiging van de bestelling hebt gekregen. Echter is deze code op dit moment niet meer te gebruiken. Ik zie wel in de geschiedenis terug dat je hier vaker contact over hebt gehad in de veronderstelling dat de code niet gestuurd is en dat wij op dat moment ook gemist hebben dat de code al in de mail stond. Daarom kan ik voor jou ook een vergoeding invoeren voor de waarde van de controller (€55). Dit wordt op je komende factuur verwerkt. Een voucher voor PS Plus/Now is helaas niet meer te regelen.
Prima, in ieder geval een deel compensatie dan.....
Groeten, Frank
Reputatie 2
Heel erg bedankt voor al je moeite @Erik_! Fijn dat het opgelost is