Beantwoord

PS4 Controller + Now/Plus

  • 23 januari 2019
  • 12 reacties
  • 1158 keer bekeken

Eind december heb ik een KPN abonnement afgesloten voor internet incl. de actie voor een PS4 controller en PlayStation Now/Plus. Een maand later is het nog steeds niet mogelijk om mijn vouchercode in te vullen! Ik heb ook geen PS4 controller binnen gekregen.. Ik baal hier wel van omdat ik hierdoor over de streep ben getrokken om een abonnement af te sluiten. Is er een datum bekend waarop deze cadeaus weer beschikbaar zijn?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Erwin_ 4 februari 2019, 12:36

Het komt hoe dan ook goed. Maar we zullen eerst even de deadline moeten afwachten. Als er na 10 feb geen reactie van onze kant is geweest en het lukt jou niet op die site, laat het weten en dan kan ik meer voor je betekenen. Ik heb er vertrouwen in dat de site op korte termijn weer toestaat dat jij je code kan verzilveren!
Bekijk origineel

12 reacties

Oke top! Dat wilde ik even weten 🙂
Bedankt @Erwin_. Er zijn ook geen PlayStation Now codes meer en ik heb geen PS4 waardoor het PlayStation Plus abonnement voor mij geen nut heeft. Ik kijk uit naar jullie oplossing!
Reputatie 7
Badge +18
Helemaal eens, samaxx. Dit is érg teleurstellend en mijn oprechte excuses. We gaan dit oplossen maar ik moet nog om wat geduld vragen. Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug!
Hoi Erwin,
Bedankt voor je bericht. Ik zag inderdaad dat de actie is verlengd tot 10 februari, maar wacht al een hele tijd. Ik heb de code al eind december gekregen ook. Ook zie ik dat ik de PlayStation 4 winactie mis ben gelopen. Mijn profiel pas ik nu aan!
Alvast bedankt!
@samaxx Ik heb je bevestigingsmail er bij gepakt en daarin staat het ook zwart op wit. Dit is dus een voorraad kwestie en we zullen nog even moeten afwachten tot er weer nieuwe is. De code zou het vervolgens gewoon moeten doen.
@Erwin_ Is er een indicatie hoe lang dat kan duren? Nu kan het zijn dat ik wacht tot de deadline van 10 februari..
Is er ook een kans dat ik de code helemaal niet meer kan invoeren dan? Of wordt de actie weer verlengd in dat geval?
@Erwin_ Ik heb net gezien dat de vouchers er weer zijn, alleen zijn er geen controllers! Hoe kan dit? Ik baal hier wel weer van..
Ik heb elke dag geprobeerd een controller te selecteren, maar hij gaf, na het invullen van het hele formulier, telkens weer aan dat de geselecteerde controller op was.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +18
Hoi samaxx. Welkom op het forum.
Dat is zo geen leuke binnenkomer, inderdaad. Ik weet dat er een achterstand is die we nu aan het inhalen zijn maar ik wil graag jouw gegevens controleren om zeker te weten dat het in goede banen loopt. Heb je al wel een code gekregen? Of nog niet?
Kun je je profiel aanvullen met adres gegevens en mij hier een seintje geven?
Reputatie 7
Badge +18
@samaxx Ik heb je bevestigingsmail er bij gepakt en daarin staat het ook zwart op wit. Dit is dus een voorraad kwestie en we zullen nog even moeten afwachten tot er weer nieuwe is. De code zou het vervolgens gewoon moeten doen.
Reputatie 7
Badge +18
Die kans is helaas wel aanwezig. Ik kan je garanderen dat je er recht op hebt maar ik waag me niet aan een voorspelling over wanneer, om nog meer teleurstelling te voorkomen.
Reputatie 7
Badge +18
Het komt hoe dan ook goed. Maar we zullen eerst even de deadline moeten afwachten. Als er na 10 feb geen reactie van onze kant is geweest en het lukt jou niet op die site, laat het weten en dan kan ik meer voor je betekenen. Ik heb er vertrouwen in dat de site op korte termijn weer toestaat dat jij je code kan verzilveren!
Reputatie 7
Badge +18
@samaxx Ik heb je een privebericht gestuurd. Kun je daar privé op reageren? 🙂

Reageer