Beantwoord

Ps4 lag

  • 28 February 2019
  • 15 reacties
  • 886 keer bekeken

Zins kort hebben wij de nieuwe kpn experia box v10a. Ik wil nu gaan game met mijn ps4 maar kan niet game hij lag bij game en als ik met vrienden in een party zit zegt hij opeens nat type fout en kan niet meer met ze praten.
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 February 2019, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Je kunt je Ps4 in DMZ mode zetten dan heb je geen problemen net NAT.
Een andere oplossing is UpNp aan zetten al zullen menig forum lid dit niet fijn vinden inverband veiligheid,
Ikzelf heb er geen problemen mee en gebruik dit dan ook op mijn xbox one en alle NAT problemen zijn weg.

Wat betreft LAG dit zal niet liggen aan je NAT maar aan de verbinding dit kan KPN zijn maar kan net zo goed in je eigen bekabbeling/ Setup zitten,
Hoi @Timo h . Kun je uit de voeten met de praktische tips van @Mike2165 ?
Heb je je ps4 trouwens bedraad of via wifi aangesloten? Om goed te kunnen gamen wil ik je ALTIJD een kabel aanraden.
Mocht je het idee hebben dat er iets met je verbinding is, laat het weten.
We hebben niks meer gehoord. Mocht je nog wel vragen hebben, stel ze gerust! Als je vermoed dat het iets met het KPN netwerk te maken heeft, laat het weten!
Hoi @Timo h . Kun je uit de voeten met de praktische tips van @Mike2165 ?
Heb je je ps4 trouwens bedraad of via wifi aangesloten? Om goed te kunnen gamen wil ik je ALTIJD een kabel aanraden.
Mocht je het idee hebben dat er iets met je verbinding is, laat het weten.

Ik heb me ps4 bedraad
Je kunt je Ps4 in DMZ mode zetten dan heb je geen problemen net NAT.
Een andere oplossing is UpNp aan zetten al zullen menig forum lid dit niet fijn vinden inverband veiligheid,
Ikzelf heb er geen problemen mee en gebruik dit dan ook op mijn xbox one en alle NAT problemen zijn weg.

Wat betreft LAG dit zal niet liggen aan je NAT maar aan de verbinding dit kan KPN zijn maar kan net zo goed in je eigen bekabbeling/ Setup zitten,



Maar het is zins dat ik een experia box v10a heb erge geworden ik woon sws in een dorp waar waardeloos internet is maar ik had niet zoveel problemen met game op de experia box v8
Het kan zijn dat de v10a toch nog een aantal extra instellingen moet hebben, zoals door @Mike2165 aangegeven. Ik hoop dat het daarna beter wordt.
Wat is de maximale snelheid die je thuis kunt halen?
Het kan zijn dat de v10a toch nog een aantal extra instellingen moet hebben, zoals door @Mike2165 aangegeven. Ik hoop dat het daarna beter wordt.
Wat is de maximale snelheid die je thuis kunt halen?


Mijn maximale snelheid is 4.4 mbs maar had dat der voor ook en helemaal geen last van gehad en ik heb geen flauw idee hoe je ps4 in DMZ zet?
Ik heb de DMZ aan gezet meer er is geen verschil het werkt nog steeds niet...
Hoe heb je dat precies gedaan? Kun je anders een screenshot plaatsen van de instellingen. Voor zo ver ik kan beoordelen moet je via DMZ het juiste ip adres toewijzen (dat van je PS4).

dus je ps4 heeft dát ip adres? Als dat zo is, kun je volgens mij de ps4 ook nog een netwerk check laten doen. Wat rolt daar uit? Staat bij alles een vinkje?

Dit is inderdaad geen 'super' lijn, @Timo h . Is dit het max haalbare? Als je wilt kijk ik voor je of er misschien nog een upgrade van je lijn mogelijk is.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Begrijp me goed, ik kan niks beloven maar wil de mogelijkheid graag onderzoeken. Welke game speel je trouwens?
Als je de ps4 succesvol in DMZ hebt gezet zou die NAT fout verleden tijd moeten zijn. Hoe heb je het ip adres van de ps4 precies achterhaald?
Dit is inderdaad geen 'super' lijn, @Timo h . Is dit het max haalbare? Als je wilt kijk ik voor je of er misschien nog een upgrade van je lijn mogelijk is.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Begrijp me goed, ik kan niks beloven maar wil de mogelijkheid graag onderzoeken. Welke game speel je trouwens?
Als je de ps4 succesvol in DMZ hebt gezet zou die NAT fout verleden tijd moeten zijn. Hoe heb je het ip adres van de ps4 precies achterhaald?

Ja dit is het hoogst haalbaar we hebben best vaak gebeld met kpn maar 1 van me vrienden die zit bij ziggo en die kan met een kabel 300mb/s binnen krijgen dus snap het niet helemaal en ik speel fortnite maar al ga ik crossplay met vrienden van pc of xbox dan krijg ik lag maar al doe ik solo is der niks aan de hand
Ah. Dat wordt heel lastig voor mij om te ondersteunen. Ik vermoed dat het iets met die crossplay te maken heeft. Wie weet is er iets te vinden op de fortnite forums? Helaas kan ik hier niks zinnigs over zeggen 🙂.
Alles wat ik zeker weet is, dat als je DMZ goed hebt ingesteld er niks door KPN 'tegengehouden' wordt.