Beantwoord

ps4 wifi doet het niet

  • 12 August 2019
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik ben net nieuw met KPN en wij hebben nu op elk digitaal apparaat de WiFi ingesteld alleen niet op de PlayStation 4 want als ik hem daar op wil aansluiten met wachtwoord enz. Dan zegt hij dat hij de WiFi niet kan verbinden weet iemand hoe ik het op kan lossen
icon

Beste antwoord door Rubenvanravenswaaij 19 August 2019, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Ruben, welkom! Apart dat de PS4 het enige apparaat is die niet wil verbinden... Je krijgt geen specifieke foutmelding te zien? Werkt het wel via een bekabelde verbinding?
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord @Rubenvanravenswaaij dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Beste Paul,

het is opgelost. Dank je wel.
kpn heeft een poort opengezet en later werkte de verbinding.
groet

Ruben
Reputatie 7
Badge +25
Beste Paul,

het is opgelost. Dank je wel.
kpn heeft een poort opengezet en later werkte de verbinding.
groet

Ruben

Goed om te lezen Ruben. Ik weet niet hoe wij een poort voor je open hebben gezet, maar als het nu werkt, dan ben ik blij. 🙂

Hallo, ik wil mijn ps4 aansluiten op mijn wifi netwerk. Dit wil helaas niet lukken. Ik krijg een melding dat het ip adres niet gevonden wordt, als ik de verbinding test. Iemand een oplossing?