psk nummer van ZTE H220N vervangen door eigen nummer kan nu niet meer inloggen

• 22 juni 2012
  • 4 reacties
  • 7866 keer bekeken

de monteur heeft het standaard bijbehorende psk nummer van de  ZTE H220N veranderd in een

eigen code om het makkelijker te onthouden maar nu ik via het ip adres wil inloggen lukt het niet

meer

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Als je vastloopt op het inlog scherm IVM wachtwoord kan je de modem alleen nog maar restten het standaard wachtwoord is dan leeg

Reputatie 3
Badge +6
Hall J-an,

Kun je alweer inloggen op het modem?

Met vriendelijke groet,

Daan

Sorry daan voor de late reactie maar had begrepen van demie dat ik moet resetten

Via het rode knopje

heb dat nog niet gedaan maar zag vanmorgen tot mijn grote schrik bij opstarten computer dat er merdere pesonenen ingelogd waren ik dat ik niet moest verbreken  ivm data verlies op computer

ik heb dat toch gedaan en tot nu toe niets aan de hand

maar ik wil nu toch de inlog code van de router veranderen

heb je nog  een suggestie

Reputatie 6
Badge +9
De monteur heeft je WPA PSK sleutel, welke je nodig hebt om een verbinding met je computer te maken voor u veranderd.

Het wachtwoord wat nodig is om in de modem te komen is een andere wachtwoord dan u omschrijft.

Weet u dit wachtwoord niet, dan kun u, op de achterkant van het modem met een naald of ander kleine puntig voorwerp de resetknop indrukken. De rode knop die u beschrijft is de aan/uit schakelaar.

Door de rest via de restknop te doen, gaat het modem terug naar fabrieksinstellingen en moet u dus de WPA PSK sleutel veranderen.

Het standaard wachtwoord is dan niets, u laat het veld leeg, dan krijgt u een scherm waarin u gevraagd word een wachtwoord te maken zodat derden niet in uw modem kunnen komen.

Reageer