Beantwoord

PTT kabels in kruipruimte

  • 10 September 2019
  • 6 reacties
  • 999 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Wij willen ons huis onder kelderen, nu lopen er vanaf de buren blauwe kabels op loophoogte dwars door onze kruipruimte en gaan aan de andere kant er weer uit om naar de andere buren te gaan. zijn deze kabels te verwijderen of te verleggen?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 September 2019, 19:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Misschien zijn het oude kabels. Maar anders word het een kostbaar grapje denk ik. Heb je een vrijstaand huis?

Zoiezo Zullen je buren het je misschien niet in dank afnemen. Hun aansluiting word langer en er komen lassen in. Met als gevolg dat hun internet snelheid, die misschien toch al niet zo hoog is, zomaar 10 of 20 mb naar beneden gaat. Misschien wel meer.
twee onder 1kap
het zijn 4 blauwe twee groen en een zwarte kabel
Reputatie 7
Badge +24
Ow haha 😂 dat is dus van alles wat. Die groen is denk ik coax. Van Ziggo ofzo. Die zwarte is misschien gewoon stroomdraad. Ik denk dat het onhaalbaar is...
Reputatie 7
Badge +24
Hoi bja, welkom op het forum.

Die kabels zou ik zeker niet zelf gaan verwijderen. Je kunt wel de situatie hier voorleggen en een verplaatsing aanvragen. Daar wordt met je meegedacht. Je zult dan ook een offerte krijgen voordat ze aan de slag gaan, het is dus vrijblijvend. Hopelijk heb je hier iets aan.
Reputatie 7
Badge +24
bja, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.