Beantwoord

PTT kast in muur van woning

  • 11 June 2020
  • 13 reacties
  • 323 keer bekeken

Badge

Goedendag,

Wij hebben zo'n dergelijke kast bij onze buitenmuur. 

 @Erik_  Zou ook voor ons een afspraak kunnen worden gemaakt om te onderzoeken of deze nog gebruikt wordt? 

Zie foto hieronder:

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 June 2020, 13:42

Bekijk origineel

13 reacties

Badge

Iemand die zou kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +9

@Lexvandommelen Er zal spoedig wel een moderator zijn die je verder kan helpen.

Ga er in de tussentijd maar vanuit dat deze kast nog gewoon in bedrijf is.

Piet.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Lexvandommelen  in een ander (recent) topic gaf een KPN moderator op dezelfde vraag het volgende antwoord:

Mijn gevoel zegt dat deze niet meer in gebruik is. Maar zeker weten doe ik dit niet. Dit kun je navragen bij 0800-0150. Mijn collega kijkt dan mee naar de mogelijkheden. 

Het is erg druk op het forum, een reactie van een KPN moderator duurt op dit moment vaak 6-7 dagen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lexvandommelen. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met mijn collega's? Ik ben erg benieuwd hoe dit afgelopen is. :relaxed:

Badge

Dank je, nee op dit moment nog geen contact gehad.

Reputatie 7
Badge +21

Oke, jammer. Je hebt in ieder geval al het nummer. Zodra je wat meer tijd hebt kan je contact opnemen met het bovenstaande telefoonnummer. 

Badge

Hallo @Lexvandommelen  in een ander (recent) topic gaf een KPN moderator op dezelfde vraag het volgende antwoord:

Mijn gevoel zegt dat deze niet meer in gebruik is. Maar zeker weten doe ik dit niet. Dit kun je navragen bij 0800-0150. Mijn collega kijkt dan mee naar de mogelijkheden. 

Het is erg druk op het forum, een reactie van een KPN moderator duurt op dit moment vaak 6-7 dagen.

Ze worden vaker gebeld hierover, maar ze kunnen mij hier niet mee helpen. Een ander idee?

Reputatie 7
Badge +21

@Lexvandommelen Ik heb het zojuist intern doorgezet naar de juiste afdeling. Zij hebben aangegeven dat ze het in behandeling nemen en dat er binnenkort telefonisch contact met jou wordt opgenomen. Laat je mij weten of het is gelukt? 

Reputatie 7
Badge +21

@Lexvandommelen Ik heb het zojuist intern doorgezet naar de juiste afdeling. Zij hebben aangegeven dat ze het in behandeling nemen en dat er binnenkort telefonisch contact met jou wordt opgenomen. Laat je mij weten of het is gelukt? 

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Badge

We zijn vorige week inderdaad gebeld, en vrijdag is deze verwijdert, super! Hartelijk bedankt.

Reputatie 7
Badge +21

@Lexvandommelen Wat goed om te lezen dat het uiteindelijk toch nog is gelukt. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Waarom is mijn post nou weg gehaald?

Reputatie 7
Badge +21

@Femo Ik heb een eigen topic aangemaakt voor jouw vraag. :slight_smile:

https://forum.kpn.com/internet-9/oude-ptt-kast-verwijderen-502417

Reageer