Beantwoord

Ptt kastje verplaatsen

  • 22 April 2019
  • 12 reacties
  • 339 keer bekeken

Reputatie 1
Ivm verbouwing wil ik het PTT kastje dat op de erfgrens staat weg laten halen. Bij wie kan ik terecht?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 April 2019, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 1
Dit is het kastje waar het om gaat.

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Wendy,

Een moderator kan jouw verzoek doorgeven aan de afdeling infra. Die afdeling kan dan bekijken of er een oplossing mogelijk is.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 1
Is aangevuld!
Reputatie 7
Badge +28
Mooi, de reactie van een moderator zal wel morgen of overmorgen komen. Even geduld dus nog...
Reputatie 1
Alvast bedankt!
Hoi! Ik heb de adresgegevens plus de foto doorgestuurd naar infra! Zodra ik wat hoor, laat ik het weten. In de praktijk is het vaak zo dat men buiten mij om contact met jou zoekt. Ik heb er vertrouwen in dat het netjes opgelost kan worden!
Is alles netjes opgelost, Wendy?
Reputatie 1
Heb contact gehad met iemand van de kpn. Deze meneer zou het uitzoeken en contact met mij opnemen, dit is nog niet gebeurd maar verwacht ik binnen enkele dagen!
Dan wachten we nog even. Als het gevoel krijgt dat de boel niet opgepakt wordt, wil je me dan een seintje geven?
Reputatie 1
Ja zal ik doen! Bedankt
Ik heb nog niks gehoord van desbetreffende meneer.
Wat jammer! Had je misschien nog gemiste oproepen?
Ik heb in ieder geval wéér een mailtje naar die afdeling gestuurd met het verzoek om een status update! Ik houd je op de hoogte!