Vraag

Regelmatig korte onderbreking van internet

  • 9 February 2019
  • 2 reacties
  • 101 keer bekeken

Beste,

wat ik hier lees is heel herkenbaar. Heb een 500/500 glasvezel abonnement van KPN. Vanaf de eerste dag gooit die het internet er soms uit. Heb een experia V10A. Wat kan ik eraan doen om dit wel te laten werken?

overigens heb ik 2 jaar geleden in hetzelfde huis gewoond en nooit klachten gehad.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha @Rutger Bruijn Goed dat je dit hier meldt. Dat is natuurlijk bijzonder storend en ik kijk graag met je mee. Ik ben benieuwd: wat gebeurt er op je Experia Box als de verbinding wegvalt? Met welke kleur branden de verschillende lampjes dan? En heb je het één en ander bekabeld aangesloten, of maak je gebruik van wifi?

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan kan ik aan onze kant van de lijn de zaken bekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Rutger. Ik zie dat ik geen bericht meer van je heb gekregen. Ik hoop dat dit betekent dat alles is opgelost. Mocht ik echter nog iets voor je kunnen doen dan les ik het graag.

Reageer