Beantwoord

Regelmatig verbrekende verbinding bij Experia Box V7

  • 30 March 2019
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik moet regelmatig de router KPN Experia Box KPN ZXV10 H220N resetten - geen wifi en/of geen interactieve TV. Dat is erg vervelend.
Ik wil de Experia Box omruilen maar de test zegt er is niets aan de hand !
Toch is er regelmatig een reset nodig. Wat kunnen we hier aan doen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 April 2019, 11:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Jan Koomen
Je zou de KPN klantenservice (gratis) kunnen bellen op 0800 0402, deze Experia Box wordt tegenwoordig (zeker bij klachten) standaard omgeruild.

Of
Je wacht hier op de reactie van een KPN moderator. Zou je dan alvast jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jan Koomen Heb je ondertussen al contact gehad met de klantenservice? Ik kan je hier ook verder mee helpen, als dat nog nodig is.
Hallo Bart, in verband met weekend heb ik de klantenservice niet gebeld. Ik stel je hulp zeer op prijs.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jan Koomen Dan help ik je graag verder! Zoals @RBxx al terecht aangeeft is de kortste klap om 'm dit wat oudere type Experia Box om te ruilen voor een nieuwer exemplaar. Dat heb ik dan ook voor je in werking gezet. Morgen ligt er een nieuwe voor je klaar en kun je de oude direct inleveren. Alle details vind je in het privébericht dat ik je stuurde.

Reageer