Vraag

Regelmatig wegvallend internet ondanks wifi signaal

  • 2 January 2019
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Al tijden hebben wij een regelmatig wegvallende internet verbinding via wifi terwijl het wifisignaal voldoende is. Het signaal blijft een minuut of 4-5 weg en komt dan weer terug. Eventueel nieuw opstarten van de Experia box helpt heel even , maar daarna gaat het toch weer mis. TV signaal blijft gewoon goed. Er is dus gewoon internet aanwezig !

Soms gaat het een tijdje goed, maar de laatste weken is het weer flink mis

Echt alles al geprobeerd. Wifi optimalisatie, nieuw vrij kanaal opgezocht. Diverse Resets uitgevoerd. Uiteindelijk een monter er bij gehad die uiteindelijk constateert dat alles goed werkt (uiteraard net geen wegvallend internet op dat moment)

Wij willen niet we bij KPN maar krijg de indruk dat het niet opgelost gaat of kan worden. Wie weet raad ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Beer, welkom op het forum. Een wegvallende verbinding is nooit leuk. Heb je dit op 1 of meerdere apparaten? Waar staat de Experiabox, op hoeveel meter afstand? Heeft de monteur destijds ook een andere Experiabox geprobeerd?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
BeerZwolle, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.