Beantwoord

registreren

• 4 mei 2012
  • 1 reactie
  • 7884 keer bekeken

Heb mijn geregistreerd en kom bij mijn gegevens terecht. Wil ik inloggen bij internet-bellen en tv krijg ik een melding dat gebruikersnaam en wachtwoord fout is. wat doe ik niet goed?

icon

Beste antwoord door pvdvelde 5 mei 2012, 11:08

Registeren is niet nodig bij Internet + Bellen en ITV:

Kopie van m'n antwoord uit de Mijnkpn werkt niet-thead:

De beste manier om problemen met de mijnKPN van Internet(PlusBellen en ITV) op te lossen is als volgt:

- Log in via de directe link voor de mijnKPN van Internet(PlusBellen en ITV):
  • https://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx

Je hebt dan twee mogelijkheden:

Het lukt niet om in te loggen (alleen melding 'gebruikersnaam of wachtwoord' onjuist).

• Volg de 'gebruikersnaam of wachtwoord vergeten' procedure via de link op bovenstaande pagina;
 • Je krijgt hier de correcte gebruikersnaam voor de mijnKPN van Internet(PlusBellen en ITV) te zien (deze kan anders zijn dan de gebruikersnaam die je eerder gebruikte);
 • Je kunt zelf een nieuw wachtwoord kiezen;
 • Gebruikt deze gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen op mijnKPN via de bovenstaande link.

Het lukt om in te loggen (alle situaties waarin je NIET de melding 'gebruikersnaam of het wachtwoord onjuist' krijgt).
 • Nog steeds problemen met de mijnKPN, probeer dan een andere internetbrowser (bij voorkeur Firefox);
 • Als zelfs een andere internetbrowser niet werkt bel dan de helpdesk.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Registeren is niet nodig bij Internet + Bellen en ITV:

Kopie van m'n antwoord uit de Mijnkpn werkt niet-thead:

De beste manier om problemen met de mijnKPN van Internet(PlusBellen en ITV) op te lossen is als volgt:

- Log in via de directe link voor de mijnKPN van Internet(PlusBellen en ITV):
  • https://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx

Je hebt dan twee mogelijkheden:

Het lukt niet om in te loggen (alleen melding 'gebruikersnaam of wachtwoord' onjuist).

• Volg de 'gebruikersnaam of wachtwoord vergeten' procedure via de link op bovenstaande pagina;
 • Je krijgt hier de correcte gebruikersnaam voor de mijnKPN van Internet(PlusBellen en ITV) te zien (deze kan anders zijn dan de gebruikersnaam die je eerder gebruikte);
 • Je kunt zelf een nieuw wachtwoord kiezen;
 • Gebruikt deze gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen op mijnKPN via de bovenstaande link.

Het lukt om in te loggen (alle situaties waarin je NIET de melding 'gebruikersnaam of het wachtwoord onjuist' krijgt).
 • Nog steeds problemen met de mijnKPN, probeer dan een andere internetbrowser (bij voorkeur Firefox);
 • Als zelfs een andere internetbrowser niet werkt bel dan de helpdesk.

Reageer