Beantwoord

Rekening betaald maar nog niet aangesloten

  • 23 January 2020
  • 2 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo Bart. Ik heb mijn rekening betaald maar nog steeds geen verbinding hoe kan dat ???

Vrg Martin van haperen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 January 2020, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Happie55, welkom op het forum! Hoe heb je de rekening betaald? Als je dat via iDeal hebt gedaan op een werkdag voor 22:00 wordt je ook binnen twee uur weer aangesloten. Heb je op een andere manier betaald, dan kan het tot 5 werkdagen duren. In dat geval moeten we namelijk wachten tot het geld echt bij ons op de rekening staat voor we je heraansluiten. Bij een iDeal betaling weten we dat het geld eraan komt en kunnen we het al sneller doen.

 

Als je via iDeal hebt betaald en je bent nog niet aangesloten is de kortste klap om even telefonisch contact op te nemen via 0800-0402. Alternatief mag je hier je forumprofiel invullen. Laat dan even weten als je dat gedaan hebt, dan kijken wij wat er aan de hand is,

Reputatie 7
Badge +21

@Happie55, ik heb helaas geen reactie gezien. Heb je inmiddels telefonisch contact gehad hierover?