Beantwoord

Rekening betaald via Ideal. KPN zegt niets te hebben ontvangen

• 18 september 2018
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb gisteren 76,49 euro betaald via de app mijn KPN middels IDEAL. Dit om een openstaande factuur ermee te betalen. De diensten waren geblokkeerd. De volgende dag (vandaag) merkte ik dat ik nog steeds geen TV of internet had. Dus ik contact opnemen met KPN. Die zegt dat het bedrag van 76,49 euro nog steeds openstaat en er niks is binnengekomen. Nu is de bedoeling van IDEAL dat het meteen wordt betaald en zsm de blokkade wordt opgeheven. In mijn geval is mijn hele betaling die ik via IDEAL heb zitten doen niet eens schijnbaar bij jullie terecht gekomen. Wat gaan we nu hieraan doen? Ik heb een betaalbewijs, ordernummer, transactienummer etc etc. Hoe kan het zijn dat mijn betaling nu niet bij jullie zichtbaar is? het enige dat ik van jullie klantenservice te horen krijg is wachten. Ik wacht al de hele dag! Ik wil weten waar mijn betaling is gebleven en waarom ik nog steeds geblokkeerd ben. Ik kan voor de afdeling collections de ordernummer en transactienummer geven van de IDEAL betaling. Wellicht handig om jullie IDEAL partner is te vragen waarom mijn betaling niet aan KPN maar wordt doorgezet.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 september 2018, 10:14

Hallo Canp. Dat is natuurlijk erg jammer om te lezen. Als je een rekening via iDEAL betaald hoort inderdaad vrij snel te zijn overgeschreven. Er kan enige verwerkingstijd overheen gaan, dat wel. Hoe is de situatie nu? Is de betaling inmiddels verwerkt en ben je al weer aangesloten?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Canp. Dat is natuurlijk erg jammer om te lezen. Als je een rekening via iDEAL betaald hoort inderdaad vrij snel te zijn overgeschreven. Er kan enige verwerkingstijd overheen gaan, dat wel. Hoe is de situatie nu? Is de betaling inmiddels verwerkt en ben je al weer aangesloten?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Canp. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Is alles inmiddels opgelost? Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan doen!

Reageer