Beantwoord

Rekening in termijnen betalen

  • 9 October 2019
  • 4 reacties
  • 223 keer bekeken

Hallo!

ik heb een vraag, ik heb een rekening van kpn van 116 euro en ik vroeg me af of ik deze in termijnen kan betalen van 50 euro per termijn. Kan dit?

groetjes Dennis

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 9 October 2019, 21:05

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi, Dennis. Je kunt een betalingsregeling treffen indien er niet al eentje loopt.

In 2 X zal dit dan dus 2 X € 58 zijn (geen 50). Mocht de volgende rekening ook weer (te) hoog zijn dan kan je daar geen regeling voor treffen omdat deze dan loopt. (!)

Bel hiervoor met 0800-0402 (of 1200 op je kpn-mobiel) en spreek in "Collections". Dat is de juiste afdeling.
Deze zijn bereikbaar op ma t/m vr. van 08:30 tot 16:45 uur. (nu, het is kwart over vijf) dus niet meer.
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Dennisz100,

Je kunt het ook online regelen:
Ik hoop dat je er uit gaat komen. 😉
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Dennisz100. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om het openstaande bedrag uit te stellen of heb je het zelf kunnen regelen d.m.v. het linkje wat Dennis Schreve aan jou gaf. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is om het openstaande bedrag uit te stellen. Als je toch nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Reageer