Beantwoord

Rekening niet automatisch afgeschreven

  • 20 July 2020
  • 3 reacties
  • 235 keer bekeken

Hoi,

ik zie dat mijn automatische incasso er rond 8 juli niet is afgeschreven en zie nu in mijn kpn dat de factuur op onbetaald staat.

hoe kan dit, wordt t nog afgeschreven?

Liane

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 July 2020, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Forumnaam12 ,

Kennelijk is het KPN niet gelukt om die betaling via een automatische incasso van jouw rekening af te halen. Dat gaat nu na 12 dagen niet meer automatisch gebeuren. 

Je zou het dus zelf moeten regelen via internetbankieren. Hieronder staan de rekeningnummers van KPN. Ter controle kun je zelf ook kijken bij jouw oude afschrijvingen. 

 

Internetbankieren

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier opvragen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Forumnaam12, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inmiddels alweer een paar dagen later helaas, maar ik ben benieuwd of het gelukt is met de betaling. Zoals hierboven staat omschreven kan je het handmatig naar ons overmaken. Dit duurt dan ongeveer wel 3-5 werkdagen voordat het bij ons op de rekening staat. Echter kan het ook een stuk makkelijker, namelijk door in MijnKPN op die factuur te klikken en direct te betalen. 

Mocht ik hier nog bij kunnen helpen of heb je hier nog vragen over? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

@Forumnaam12 ik heb niks meer gehoord dus ga er vanuit dat de betaling alsnog gelukt is. Zo niet, dan weet je ons te vinden!