Beantwoord

Reservekopie iCloud lukt niet door slechte WiFi

  • 7 June 2019
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Al onze telefoons (3) en iPads (3) geven aan dat er geen automatische reservekopie van ICloud gemaakt kan worden door een slechte WiFi verbinding. Ook handmatig een reservekopie maken lukt niet. De WiFi verbinding is echter gewoon goed en hebben we al gecheckt via de stappen die KPN aanraadt. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Espoor 9 June 2019, 07:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Espoor, welkom hier.

Laten we dit eerst controleren. Wat krijg je te zien als je een speedtest uitvoert hier? Even de app installeren. En als je een Youtube/Netflix filmpje streamt, gaat dit ook goed? Kan het zijn dat iCloud een storing heeft gehad?

Ik zie overigens dat er ook een versterker naar jou onderweg is, klopt dit?
Hallo,

ik heb gisteren inderdaad een test uitgevoerd en naar aanleiding daarvan was het advies de WiFi versterkers uitproberen. Dat gaan we dus eerst maar doen!
Reputatie 7
Badge +24
Dan wachten we dit even af.
Reputatie 7
Badge +24
Espoor, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.