Beste antwoord door Espoor
Bekijk origineelReservekopie iCloud lukt niet door slechte WiFi
Al onze telefoons (3) en iPads (3) geven aan dat er geen automatische reservekopie van ICloud gemaakt kan worden door een slechte WiFi verbinding. Ook handmatig een reservekopie maken lukt niet. De WiFi verbinding is echter gewoon goed en hebben we al gecheckt via de stappen die KPN aanraadt. Wat nu?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi Espoor, welkom hier.
Laten we dit eerst controleren. Wat krijg je te zien als je een speedtest uitvoert hier? Even de app installeren. En als je een Youtube/Netflix filmpje streamt, gaat dit ook goed? Kan het zijn dat iCloud een storing heeft gehad?
Ik zie overigens dat er ook een versterker naar jou onderweg is, klopt dit?
Laten we dit eerst controleren. Wat krijg je te zien als je een speedtest uitvoert hier? Even de app installeren. En als je een Youtube/Netflix filmpje streamt, gaat dit ook goed? Kan het zijn dat iCloud een storing heeft gehad?
Ik zie overigens dat er ook een versterker naar jou onderweg is, klopt dit?
Hallo,
ik heb gisteren inderdaad een test uitgevoerd en naar aanleiding daarvan was het advies de WiFi versterkers uitproberen. Dat gaan we dus eerst maar doen!
ik heb gisteren inderdaad een test uitgevoerd en naar aanleiding daarvan was het advies de WiFi versterkers uitproberen. Dat gaan we dus eerst maar doen!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.