Beantwoord

Reset Experia WiFi, wat zie je tijdens reset?

  • 6 December 2018
  • 3 reacties
  • 12705 keer bekeken

wat krijg ik te zien op een van mijn Experia WiFi als ik deze reset, volgens installatiekaart gaat na 5 sec de Experia WiFi uit, in praktijk moet je veel langer op de resetknop drukken gaat alles oranje branden behalve WiFi gaat van blauw naar wit. wat doe ik niet goed?
icon

Beste antwoord door Blinker 9 December 2018, 16:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen Blinker, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je de Experia WiFi gaat resetten, dien je hem zo'n 10 seconden in te houden. Daarna zouden alle lampjes moeten gaan oplichten, dan laat je hem los en zal hij gaat resetten. Ik begrijp uit je reactie dat dit anders omschreven staat in de handleiding, je kan ook deze instructies gebruiken om hem te resetten. Verder ben ik benieuwd waarom je hem wil resetten, en of dat inmiddels gelukt is 🙂

Ik heb mijn wachtwoord eens een keer veranderd, dat wil ik periodiek gaan doen.
Eerst via onderhouds tool wachtwoord veranderd en daarna de Experia WiFi’s gereset volgens de handleiding, om terug te gaan naar de begin fase waarna hij bij aanzetten de actuele informatie gaat ophalen.
Het resulteerde in wegvallen van de WiFi en bij aanmelding van de WiFi kon alleen met diverse oude wachtwoorden ingelogd worden op de 2 Experia WiFi’s, terwijl in het modem het nieuwe wachtwoord stond.
Nu inmiddels weer op orde.
Aandachtspuntje is dat je Mob er nog een oud wachtwoord versleuteld stond met het oude wachtwoord waardoor de WiFi ook enige keren wegviel en weer gevraagd werd naar nieuw wachtwoord, deze opnieuw ingebracht en nu oké.
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen dat het alsnog wél gelukt is. Het is inderdaad een klusje om de wachtwoorden te wijzigen, misschien kan je het de volgende keer makkelijker voor jezelf maken en gebruik maken van onze service tool voor je Experia Box, en deze informatie over de Experia WiFi ;)

Je moet altijd op alle apparaten daarna opnieuw het wachtwoord invoeren, omdat deze dus gewijzigd is!