Beantwoord

Reset Experiabox

• 1 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 1494 keer bekeken

Hallo.

Ik ben mijn experia box wachtwoord vergeten, nu heb ik gehoord dat je hem dan moet resetten maar ik heb bijvoorbeeld een wifi versterker, tv etc erop aangesloten. Mijn vraag is zodra je de reset doet moet je dan alles opnieuw aansluiten?

met vriendelijke groet

Anh

Admin: titel van je bericht aangevuld
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 1 augustus 2016, 18:10

Hallo.

Ik ben mijn experia box wachtwoord vergeten, nu heb ik gehoord dat je hem dan moet resetten maar ik heb bijvoorbeeld een wifi versterker, tv etc erop aangesloten. Mijn vraag is zodra je de reset doet moet je dan alles opnieuw aansluiten?

met vriendelijke groet

Anh

Dat is afhankelijk van of je wijzigingen hebt aangebracht. Als je nog steeds de standaard instellingen gebruikt zal je TV direct weer verbinding maken.

De "versterker" werkt iets anders, maar zal hoogst waarschijnlijk ook weer verbinding maken. Wel zou ik de "versterker" vervangen voor een Accesspoint als dit nu een repeater is
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Een goede vraag, @VragenSteller2016!

Hoe je een reset doet, dat lees je per modem in dit topic 🙂. Bij een reset worden alle persoonlijke instellingen teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Deze kun je daarna weer opnieuw instellen.
Waarvoor wil je een reset doen, ervaar je ergens problemen mee?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo.

met vriendelijke groet

Anh

Dat is afhankelijk van of je wijzigingen hebt aangebracht. Als je nog steeds de standaard instellingen gebruikt zal je TV direct weer verbinding maken.

De "versterker" werkt iets anders, maar zal hoogst waarschijnlijk ook weer verbinding maken. Wel zou ik de "versterker" vervangen voor een Accesspoint als dit nu een repeater is
Hallo.

Mijn zoon wil graag een "minecraft server" ikheb gezien dat je het dan moet "portforwarden" nou heb heeft ie het goed gedaan op school en mag dat alleen,
Ik heb een tijdje geleden er een wachtwoord op gezet, en ben hem nu kwijt, mijn vraag is moet ik hem daN resetten of is er ook een anderen manier
Om terug te komen hier heb ik onze versterker:WiFi Versterker DualBand
En nog een ding wij hebben 3 homeplugs moeten die dan ook opnieuw aangealoten worden?
En moet de huistelefoon ook opnieuw worden aangesloten.
Ik hoor het wel.

Mvg Anh
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik geef zometeen in je andere topic antwoord. Dat andere topic is hier te vinden: https://forum.kpn.com/internet-9/reset-vevolg-424559

Robin

Reageer