Vraag

Restitutie van 5 maanden geen TV's, internet en telefoon, ons moeten behelpen met een soort noodpakket.

  • 16 March 2020
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Na ruim 5 maanden wel abonnement gelden betaald te hebben maar geen, 2x TV ontvanger, geen internet en geen vaste telefoon aansluiting die we hebben moeten doorverbinden naar 1 van de mobiele telefoons zouden we toch graag dat die maanden dat we geen genot hebben gehad van deze diensten graag ons zuur betaalde geld willen terug ontvangen.

Ruim 6 maanden geleden reeds een verhuizing doorgegeven en inmiddels 5 weken wonen in ons nieuwe appartement, dat nota bene enkele straten verderop ligt vanmorgen toch maar eens nagevraagd hoe het onder hand eens zit met de koppeling op het www.kpnnetwerk.nl daar kregen we het leuke bericht dat we pas in week 17 (half april dus, wellicht misschien eens een aansluiting zouden krijgen, dat wil zeggen dat wij (omdat we ook nog 1 maand opzegtermijn hebben) ruim een half jaar zonder enige dienst betaald hebben aan alles in 1 pakket van kpn. dit lijkt me ook een mooi klusje voor kassa en eventueel ook radar. Want als je verhuisd naar een nieuwbouw schijnen ze het wel in de woning de glasvezel te kunnen aanleggen maar niet via een van de koppelputten (of hoe ze dat ook mogen  noemen) die hiervoor op de straat liggen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @jvankuijk_1952 . Wat een narigheid allemaal.

Ik zie een hele lange lijst van gesprekken met ons en ik moet je bekennen dat ik hier niet echt wijs uit kan worden.

Ik zie een gesprek van 2-12-2019. Hier zegt de collega dat verhuizen op dat moment niet mogelijk is omdat jij naar nieuwbouw toe gaat en daar is nog geen aansluiting.

Dit is op dat moment uitgelegd. Vervolgens is er besloten om je huidige lijn, op jouw verzoek niet af te sluiten. In het log staat dat er andere mensen gebruik van maken en dat jij het vaste nummer hebt doorgeschakeld.

Dit maakt het allemaal heel verwarrend. Wat kun jij hier over zeggen? 

Verder lees ik dat er momenteel een verhuizing staat. Het wachten is op gereed melding van KPNnetwerk.nl.. Daar hebben wij geen invloed op. Zodra het fysiek gereed is gemaakt, zal de verhuizing gaan doorlopen.Sinds wanneer zit jij in het nieuwe pand?

 

Beste Erwin,

De een zegt dit, de ander zegt zo, weer een andere komt met de datum dat de aansluiting gerealiseerd zal worden op 23 maart. Van morgen nog contact gehad met de afdeling kpn netwerk.nl, die kwam met de melding dat we waarschijnlijk in week 17, half april dus, waarschijnlijk aansluiting krijgen op het glasvezelnetwerk. Dit deed bij ons de deur opslot voor KPN, sinds jullie geprivatiseerd zijn en uit elkaar gegaan zijn met diverse afdelingen loopt de jullie communicatie totaal langs elkaar heen en lezen de eerdere berichten en communicatie via, chat, telefoon en mail door elkaar heen, deze manier van afhandeling vinden we niet kloppen. Jij schijnt nu de eerste te zijn die ergens de klok heeft horen luiden. 

Voor ons is sowieso de maat vol.