Ik heb nog een dongle in huis van het Altijd Online Zeker Erbij pakket. Deze dongle gebruik in inmiddels niet meer en ik wilde deze inleveren bij een KPN winkel. Ik heb hier immers €50 borg voor betaald en dat wil ik graag terug.
De medewerker van de KPN winkel kon niets voor mij betekenen aangezien ik niet beschikte over een betaalbewijs van de borg. Ik kan geen betaalbewijs overhandigen aangezien dit te lang geleden is. De medewerker kon ook niets in het systeem vinden behalve mijn laatste pakket wijziging naar het 4K pakket van ongeveer een jaar geleden. Dit terwijl ik klant ben bij KPN sinds 2004.
Ik heb op internet gezocht (https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/dongel/kpn-direct-online-modem-huawei-e160.htm) en zag dat deze dongels van September 20018 t/m Augustus 2010 zijn verkocht. Ik kan echter maar 8 jaar terug in mijn transacties van de bank.
Graag wil ik weten hoe ik mijn borg terug kan krijgen aangezien deze toen verplicht was.
Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Met vriendelijke groet,
Remco Ketting
Beste antwoord door Remco Ketting
Bekijk origineel