Beantwoord

Retour doos nog niet ontvangen

  • 15 March 2019
  • 6 reacties
  • 621 keer bekeken

Goedenavond, ik heb nog geen retourdoos ontvangen. Kan ik die krijgen? Heb anders geen goed gevoel dat het in orde komt. Dank je!
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 March 2019, 12:29

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Onderstaande informatie staat op de KPN website (Annuleren, wijzigen of retourneren):

Heb je geannuleerd of opgezegd?
Dan sturen we je een doos om je oude apparatuur gratis terug te sturen. Deze doos geef je af bij een PostNL locatie.

Soms ontvang je deze retourdoos niet.

Je kunt de apparatuur ook in een eigen doos gratis naar ons terugsturen. Stuur dit naar:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Succes!
Hoe weten jullie dan dat het MIJN spullen waren?
Moet ik er een abbo nummer op zetten? Oid?
Reputatie 7
Badge +21
Ik ben geen KPN medewerker, maar ook een klant.

Toen ik in het verleden een defect / vervangen modem heb teruggestuurd,
gewoon in de doos een notitie met naam, adres, klantnummer toegevoegd.

Succes!

Edit: bewaar het verzendbewijs wat je krijgt bij PostNL
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Kpnuseratplanet, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je nog geen retour doos hebt, kan je hier nog even op wachten. Uiterlijk 2 weken na opzegging van het abonnement of een extra dienst, ontvang je de retour doos. Wil je hier niet op wachten, kan je inderdaad bovenstaande adres gebruiken en een eigen doos. Dit is uiteraard ook kosteloos. Om er zeker van te zijn dat het onder jouw abonnement wordt genoteerd, kan je een briefje erin doen met jouw naam, postcode + huisnummer en evt. klantnummer (maar het apparatuur heeft een bepaald serienummer die gekoppeld is aan jouw abonnement).

Wil je alsnog graag een retour doos, kan ik die alsnog voor je aanvragen (of vervroegen). Wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 🙂
Dank je Susan, helder antwoord. Ik wacht nog ff af wat er mijn kant uitkomt. Top!
Retourdoos ontvangen. Dank je!

Reageer