Beantwoord

Retour Experia. Ben ik dat verplicht?

  • 15 June 2021
  • 1 reactie
  • 247 keer bekeken

Hoi, ik heb sinds deze week een nieuwe Experiabox ontvangen via mijn nieuwe provider. Ik heb geen idee meer of ik de huidige in bruikleen had of op een andere manier heb ontvangen. Ben ik verplicht de oude Experiabox retour sturen (ik gebruik kabeltjes van de oude Experiabox nog)?

 

Groet, Marijke 

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 June 2021, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marij76 ,

Apparaten die van KPN zijn, willen ze graag terug hebben. KPN kan ze dan recyclen. Bij je internet abonnement krijg je een modem (Experia Box) van KPN in bruikleen. Na afloop van je abonnement sturen ze je een retourdoos. Je kunt ook een eigen doos gebruiken. De doos met apparatuur geef je af bij een PostNL locatie. Verzending is gratis.

Heb je een modem over? Wijzig dan eerst je abonnement. Anders blijf je er huur voor betalen. Heb je dat gedaan?

Als alles administratief is afgehandeld, kun je onderstaande retouradres gebruiken.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Zie Terugsturen apparatuur KPN voor meer info