Beantwoord

Retour spullen

  • 24 May 2019
  • 6 reacties
  • 159 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb nog geen retourdoos ontvangen voor de 2 boxen. Ik zou deze doos alsnog willen ontvangen.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 May 2019, 09:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Retour spullen

Je kan de spullen ook in een eigen doos stoppen en gratis naar dit adres sturen:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Deze doos geef je af bij een PostNL locatie. Bewaar het verzendbewijs, dat je krijgt.

Lees alles over annuleren, wijzigen of retourneren op deze KPN service pagina
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Retour spullen. Welkom op het forum. Zoals RBxx al aangeeft kan je het in een willekeurig doos stoppen en retour sturen. Mocht je toch een retourdoos willen ontvangen, laat dan je postcode, huisnummer achter op het KPN Forum profiel. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Goedendag, mijn gegevens zijn ingevuld en ontvang graag de retourdoos.
Ook heb ik nog een vraag. Vanaf 24-5-2019 zou mijn abbonement stoppen maar hier nog geen bevestiging van gehad. Ik wissel vandaag de boxen naar Ziggo dus tot vandaag is het nog niet afgesloten. Hoor graag uw antwoord.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist jouw KPN Forum profiel er bij gepakt, ik kom nog geen gegevens tegen. Heb je de wijzigingen op het forum profiel wel opgeslagen? Zodra ik je gegevens heb kan ik een retourdoos toesturen en controleren of het abonnement is opgezegd.
Goedendag,

Als het goed is, zijn de gegevens nu wel goed opgeslagen
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een retourdoos toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je deze doos in huis. Het Internet en TV Basis abonnement is inmiddels opgezegd.

Reageer