Beantwoord

Retour sturen apparatuur lukt niet omdat ik die niet meer in mijn bezit heb

  • 22 September 2021
  • 13 reacties
  • 2722 keer bekeken

Net mijn TV/internet abonnement opgezegd, stom van mij na ongeveer 2 jaar geleden verhuisd te zijn en toen overgestapt naar Ziggo. Helemaal vergeten KPN op te zeggen en dus al die maanden voor niets betaald:see_no_evil::face_palm_tone2:  Nu moet ik de modem etc. Retour zenden, maar ik ben niet meer in het bezit van dit alle. Hoe is dit op te lossen??

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 24 September 2021, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Het makkelijkste is om even contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402 😃

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jadem, heb je inmiddels contact gehad met de telefonische klantenservice of kan je nog steeds hulp gebruiken?

In het laatste geval, kijk ik graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Gaat daarbij uiteraard om de gegevens van je oude adres :wink:

Hi @Jadem, heb je inmiddels contact gehad met de telefonische klantenservice of kan je nog steeds hulp gebruiken?

In het laatste geval, kijk ik graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Gaat daarbij uiteraard om de gegevens van je oude adres :wink:

Hallo Maja, nee heb nog geen contact gehad met de klantenservice. Als het goed is heb ik zojuist de gegevens ingevuld op mijn profiel!

Hi @Jadem, heb je inmiddels contact gehad met de telefonische klantenservice of kan je nog steeds hulp gebruiken?

In het laatste geval, kijk ik graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Gaat daarbij uiteraard om de gegevens van je oude adres :wink:

Hallo@Maja_ Maja_ nee heb nog geen contact gehad met de klantenservice. Als het goed is heb ik zojuist de gegevens ingevuld op mijn profiel!

 

Hi @Jadem, heb je inmiddels contact gehad met de telefonische klantenservice of kan je nog steeds hulp gebruiken?

In het laatste geval, kijk ik graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Gaat daarbij uiteraard om de gegevens van je oude adres :wink:

Hallo@Maja_ nee heb nog geen contact gehad met de klantenservice. Als het goed is heb ik zojuist de gegevens ingevuld op mijn profiel!

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ok duidelijk @Jadem!

Ik heb de situatie voorgeschoteld aan onze logistieke afdeling en verwacht dat ik binnen een paar dagen een reactie zal ontvangen waar -hopelijk- in zal staan dat ze de bruikleen apparatuur gewoon retour zullen melden. Je hoort van me zodra die reactie er is!

Ok duidelijk @Jadem!

Ik heb de situatie voorgeschoteld aan onze logistieke afdeling en verwacht dat ik binnen een paar dagen een reactie zal ontvangen waar -hopelijk- in zal staan dat ze de bruikleen apparatuur gewoon retour zullen melden. Je hoort van me zodra die reactie er is!

 

@Maja_ bedankt!

Hallo  @Jadem Normaal gesproken zou je de vervangingswaarde moeten betalen. Als KPN je hiermee weg laat komen zijn ze super coulant en draaien de overige kpn klanten dus mede voor de kosten op.

 

Reputatie 7
Badge +20

Het is gelukt @Jadem! Ze hebben de apparatuur retour gemeld zónder boete, waarschijnlijk omdat ik er heel duidelijk bij heb vermeld dat je ons de afgelopen 2 jaar al genoeg hebt ‘gesponsord’ :wink:

Het is gelukt @Jadem! Ze hebben de apparatuur retour gemeld zónder boete, waarschijnlijk omdat ik er heel duidelijk bij heb vermeld dat je ons de afgelopen 2 jaar al genoeg hebt ‘gesponsord’ :wink:

Super @Maja_ , Bedankt voor je hulp! Fijn weekend!:blush:

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan en jij ook een fijn weekend!

(het kan overigens zijn dat je nog een herinnering gaat ontvangen, dit kan de logistieke afdeling helaas niet blokkeren maar je mag verdere berichten hierover negeren!)

Hoe ziet die apparatuur eruit die ik moet terugsturen

@Cusco De modem die je hebt geleverd hebt gekregen, witte of zwarte kastje anders even google.