Beantwoord

Retour sturen DVS en geld terugkrijgen

  • 4 August 2019
  • 5 reacties
  • 301 keer bekeken

Ik heb het zelfde. Ik had een draadloze verbindingset via de kpn app besteld maar deze bleek niet nodig. Ik heb netjes contact opgenomen met ceva logistic. En het pakket retour gestuurd. 21juni . Maar nog steeds niets gehoord of geld terug. Kunt u me helpen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 August 2019, 09:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @mabo333. Wat vervelend dat je nog steeds niets gehoord hebt. Heb je zelf al contact opgenomen met Ceva Logistics (tel:070 301 39 88)? Zij hebben de mogelijkheid om dit verder uit te zoeken. Natuurlijk kan ik je ook verder helpen. Ik heb daarvoor wel het verzendbewijs nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben voor mijn werk hele week van huis . Maar zal zo spoedig mogelijk reageren. Mvg marcel
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het verzendbewijs. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @mabo333. Wat vervelend dat je nog steeds niets gehoord hebt. Heb je zelf al contact opgenomen met Ceva Logistics (tel:070 301 39 88)? Zij hebben de mogelijkheid om dit verder uit te zoeken. Natuurlijk kan ik je ook verder helpen. Ik heb daarvoor wel het verzendbewijs nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Het probleem is inmiddels verholpen. @mabo333 krijgt het bedrag alsnog terug op de eerst volgende factuur.
Reputatie 1
Badge

Gaat dit een gewoonte worden bij Ceva Logistics (tel:070 301 39 88)

Ook ik had 2 weken na retournering nog steeds niets ontvangen.

Bij de 2de belpoging werd me verteld dat ze het pakket nog niet ontvangen hadden.

Toen ik de barcode op mijn verzendbewijs doorgaf bleek hij ineens toch binnen te zijn.

Dit is voor mij toch niet meer de oude vertrouwde KPN van vroeger!!!

Reageer