Beantwoord

Retourbox ontvangen, maar ik heb niets gewijzigd

  • 14 January 2020
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik krijg een retourbox toe gestuurd ik snap alleen niet waarom. Ik heb niks gewijzigd 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 January 2020, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Johnvos25 , zit er ook een begeleidende brief bij, staat daar iets in wat je terug zou moeten sturen?

Als je je abo niet aangepast hebt, gewoon de doos en brief goed bewaren.

 

In de brief staat dat ik mijn HD ontvanger terug moet sturen. Maar nooit een bericht gehad dat het gaat veranderen. En er staat ook dat zij het abonnement gaan wijzigen. Ik weet van niks?? 

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Johnvos25 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen ,dan kan een moderator het nakijken voor je.

Reputatie 7

Hoi @Johnvos25, welkom op het forum. Als je niets hebt gewijzigd is een retourdoos inderdaad vreemd. Ik wil voor je kijken of ik kan zien waarom deze is gestuurd, daarvoor heb ik jouw gegevens nog wel nodig zoals Tycha al zei. Zou je jouw profiel kunnen invullen en hieronder laten weten als je dat gedaan hebt? Dan weet ik dat ik het kan bekijken.

Reputatie 7

Hoi @Johnvos25, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik nog geen gegevens staan. Als ik hier nog met je naar kan kijken hoor ik het graag.