Beantwoord

Retourdoos na wijziging naar Husselabonnement

  • 31 October 2019
  • 9 reacties
  • 227 keer bekeken

eerste week oktober overgestapt van ‘alles-in-1 standaard ‘naar Hussel, dit abonnement was bijna €2,00 lager in prijs met dezelfde diensten. wie het kleine niet eert is het grote niet weert.

vrijdag 11 oktober sms bericht; er was een probleem gesignaleerd en dit zou binnen 3 dagen opgelost zijn.

per email een bevestiging van het hussel-abonnement welke niet correct was, een te hoge prijs. hierop heb ik niet gereageerd, had er geen tijd en zin voor.

17 oktober opnieuw een bevestiging per email , deze keer helemaal correct inhoudelijk en prijs. Bravo KPN.

kort daarop krijg ik een retour-doos opgestuurd. ik dacht, zal wel goed zijn want in de bevestiging staat ; toegevoegd 1 st. TV-ontvanger. en zal bij ontvangst van de nieuwe de retour-doos gebruiken om de huidige op te sturen.

er komt maar geen nieuwe  TV-ontvanger

 ik doe verder niks.

dinsdag 29 (?) oktober krijg ik weer een retour-doos opgestuurd. Ik heb nu 2 retour-dozen klaar liggen in mijn meterkast.

EN in “mijn KPN” staat bij abonnementen nog steeds dat ik ‘ alles- in- 1 standaard ’ heb. geen Hussel-abonnement.

ik weet het verder niet en ik kijk gewoon tv en internet zoals het tot nu toe steeds was en ik wacht op welke actie KPN nu weer onderneemt richting mij.

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 November 2019, 16:39

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jelmar. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat het erg verwarrend is. Er zijn onterecht retourdozen verstuurd vanuit KPN. Ik zoek het graag voor je uit of één van deze dozen toevallig bij jou terecht gekomen is. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer. Zodra je deze gegevens hebt achtergelaten kan ik het voor je uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je dit hebt gedaan?

Hallo Vikash,

Heb de gegevens in gevuld .

Gaat me niet om de 2 retourdozen maar om de vraag en antwoord daarop ; heb ik nu een hussel abonnenent of niet? 

Groet Jelmar

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht. Je hebt op dit moment (nog) geen Hussel abonnement. Op 8 november wordt het huidige abonnement gewijzigd naar een Hussel abonnement. :slight_smile:

👍 

Ondertussen is het 11 november en heb nog steeds een 'alles-in-1 abonnement'.

Enige vertraging ? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het voor je nagekeken en daar lijkt het wel op. We hebben in de bevestiging aangegeven dat de verbinding waarover wij onze diensten leveren aangepast moet worden. Ik lees in onze systemen terug dat dit wat moeizaam ging en het daarom wat vertraging heeft opgelopen. Ik blijf het even in de gaten houden. 

We zien wel  als het rond is laat ik het je wel weten. Groetjes

Hallo Vikash

Het is voor elkaar 👍 , prettige dag verder

Groetjes

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je. Ik wens jou ook een fijne dag verder!:relaxed:

Reageer