Beantwoord

Retourdoos niet ontvangen

  • 15 March 2019
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik zou een paar dagen voor beƫindiging een retourdoos ontvangen. Dat is niet gebeurd. Inmiddels ben ik verhuisd en staan de KPN wifi router en interactieve TV ontvanger met afstandbediening in een doos. Ik ontvang graag instructies wat ik moet doen. Of contact met iemand om mijn nieuwe adres door te geven voor het alsnog toesturen van een retourdoos op mijn nieuwe adres.
Met dank en groet.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 March 2019, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Zie https://www.kpn.com/faq/15196
Hoi @Rbgd Als je het geen probleem vind kun je het adres hieronder met viltstift op die doos zetten en gratis opsturen.

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Als je toch graag een retourdoos wilt ontvangen, kun je dan je adresgegevens in je profiel zetten en mij een seintje geven? Dan stuur ik er eentje op!
Ik heb niks meer vernomen en ga er van uit dat je tevreden bent. Zo niet, laat het weten! 🙂